|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 22.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Cecília
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
10. októbra 2013
WIRED ako prvý testuje ‘nakupovanie priamo v obsahu’ cez MasterCard ShopThis!
Tagy: MasterCard
MasterCard®, jednotka v inteligentných, pohodlných a bezpečných platbách, prináša inováciu, ktorá spotrebiteľom ponúkne nový spôsob digitálneho nakupovania.
Zdieľať
ShopThis! s MasterPass™ je navrhnutý tak, aby čitateľom umožnil objavovať a nakupovať tovar z reklamných a redakčných stránok ich obľúbených titulov bez toho, aby opustili danú stránku.
Čím viac si spotrebitelia osvojujú digitálny životný štýl, mení sa aj ich spôsob nakupovania a platenia. Dnešný spotrebiteľ by nemal byť nútený premýšľať o nákupnom procese. Keď vidí niečo, čo by chcel, mal by mať možnosť hneď to získať,“ hovorí Garry Lyons, riaditeľ oddelenia inovácií spoločnosti MasterCard. „Vďaka ShopThis! s MasterPass sa tento štýl nakupovania stáva realitou. Vidíte produkt, kliknutím ho vložíte do vášho nákupného košíka a zaplatíte – jednoducho a bezpečne,“ dodáva Garry Lyons.
Magazín WIRED, spoločnosti Condé Nast, v novembrovom vydaní pre tablety s iOS dostupnom od 15. októbra ponúkne svojim čitateľom ako prvý ShopThis! s technológiou MasterPass. Zatiaľ, čo si spotrebitelia budú čítať stránky WIRED na svojom iPade, budú si môcť vybrať tovar dostupný na predaj cez stránky podporujúce ShopThis!, ktoré budú plné produktov z ponuky Rakuten.com Shopping, prvého oficiálneho obchodného partnera. Odtiaľ bude tovar vložený do jedného nákupného košíka, čo prinesie efektívnejšie a jednoduchšie zaplatenie.
„ShopThis! s technológiou MasterPass nám umožňuje experimentovať s tým, ako sa môže čitateľ dostať od objavenia produktu k jeho kúpe bez toho, aby musel opustiť stránku, na ktorej sa práve nachádza,“ povedal Howard Mittman, viceprezident a vydavateľ WIRED. „Našim cieľom je priniesť novú možnosť digitálneho nakupovania,“ dopĺňa Mittman.
ShopThis! s MasterPass je jedným z mnohých produktov aktuálne vytváraných v laboratóriách spoločnosti MasterCard – MasterCard Labs, inovačnom centre a divízii na výskum a vývoj.
Video: Ako funguje MasterCard ShopThis!
Video: Ako funguje MasterCard ShopThis!
Tagy: MasterCard
Súvisiace články:
Slováci sú s MasterCard priekopníkmi bezkontaktných platieb (4. 9. 2013)
Mobilné platenie MasterCard Mobile na českom trhu spustené (28. 1. 2013)
MasterCard vyhlasuje súťaž o najlepšiu aplikáciu mobilného nakupovania (4. 12. 2012)
Svet bez hotovosti pomáha budovať svet bez hladu (13. 9. 2012)
Spoločnosť MasterCard spúšťa na Slovensku ojedinelú kampaň na podporu online nákupov (1. 11. 2011)
Podľa štúdie spoločnosti MasterCard bude finále Ligy majstrov UEFA historicky najbohatšie (27. 5. 2011)
MasterCard: 97 % Slovákov považuje debetnú kartu za svoju hlavnú platobnú kartu (21. 10. 2010)
MasterCard predstavuje „kartu novej generácie“ so zabudovaným displejom (8. 6. 2010)
Súťažte v multikinách Palace Cinemas s platobnými kartami MasterCard a Maestro (17. 3. 2010)
Na Slovensku je teraz možné platiť hodinkami (29. 9. 2009)