|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 22.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
12. júna 2014
Webová stránka regiónu Vysoké Tatry má pred letom nový dizajn
Archív: Na snímke turisti vo Vyšnom Kôprovskom sedle pod Kôprovským štítom vo Vysokých Tatrách
Zdieľať
Archív: Na snímke turisti vo Vyšnom Kôprovskom sedle pod Kôprovským štítom vo Vysokých Tatrách Foto: TASR/Milan Kapusta
Vysoké Tatry 12. júna (TASR) – Región Vysoké Tatry tesne pred štartom letnej sezóny spustil svoju webovú stránku v novom šate. Zo šiestich top letných lákadiel Tatier si priamo na hlavnej stránke návštevník vyberie tematický produkt, o ktorom sa chce dozvedieť viac. „Stránka je v piatich jazykových mutáciách a vďaka piktogramom pre jednotlivé produkty je oveľa prehľadnejšia. Len jedným klikom sa návštevník dostane k výberu zážitkov a vďaka mobilnej aplikácii si stiahne do mobilného telefónu turistické trasy aj cyklotrasy, podľa ktorých sa následne pohybuje v teréne aj v offline režime,“ priblížila výkonná riaditeľka Oblastnej organizácie cestovného ruchu (OOCR) Región Vysoké Tatry Lenka Maťašovská. Nový web je podľa nej taká malá, veľká encyklopédia, ktorá je písaná zaujímavo. Tatranci veria, že dovolenkárov navnadia a Tatry aj vďaka webu v lete navštívia. „Pre zaujímavosť, mapu nám pripravovala firma, ktorá rovnako dodáva riešenia pre naše Alpské vzory. Pri vyhľadávaní sa môže návštevník jedným klikom dostať do mapy, prípadne do zoznamu objektov a do pár sekúnd rýchlo a jednoducho nájde čo hľadá, alebo sa zorientuje“, dodala Maťašovská.
Najviditeľnejšia zmena je zrejmá na hlavnej stránke, kde sa v modernom dizajne zverejňujú novinky, fotografie, video, produkty ako aj priamy odkaz na stiahnutie mobilnej aplikácie a prelink na sociálnu sieť facebook. Produkty Tatranci rozdelili do šiestich hlavných tém a to príroda a turistika, cykloturistika, rodina a zábava, zdravý životný štýl a wellness, gurmánstvo a emócie a za históriou regiónu. Každý produkt má svoju farbu aj piktogram.
„Výhodou je, že rovnaké piktogramy destinácia Vysoké Tatry používa aj v ďalších komunikáciách, napríklad v propagačných materiáloch či pri podujatiach. Návštevníci regiónu tak majú ľahšiu orientáciu,“ uzavrela Maťašovská.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR