Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Z domova

15. februára 2011

Wanda.sk prezradila výsledky veľkého valentínskeho prieskumu



Hoci Valentín nepatrí na Slovensku k tradičným sviatkom, Slováci ho prijali za svoj – majú ho radi a väčšina z nich považuje ho za milú príležitosť, ako si spomenúť na svojich blízkych. ...



Zdieľať
logo wandask BRATISLAVA 15. februára (WBN/PR) - Hoci Valentín nepatrí na Slovensku k tradičným sviatkom, Slováci ho prijali za svoj – majú ho radi a väčšina z nich považuje ho za milú príležitosť, ako si spomenúť na svojich blízkych. Vyplynulo to z prieskumu na stránkach Wanda.sk a Magazín.sk, do ktorého sa zapojilo celkovo 22.244 osôb, z toho 66,4% žien a 33,6% mužov.


Prieskum, ktorý v mesiaci január skúmal vzťah Slovákov k sviatku zaľúbených, ukázal, že len necelých 12% opýtaných ho považuje za komerčnú záležitosť. Zostávajúcich 88% ho považuje za príležitosť ukázať, že vám na iných záleží. Možno to súvisí aj s tým, že viac ako 92% respondentov prieskumu samých seba vníma viac menej za romantickú dušu.

Práve preto sa 14. február nepochybne nesie v znamení valentínskych osláv. Prekvapenie pre svojho partnera pripravovalo takmer 70% opýtaných. Reštaurácie v tento deň mali pukať vo švíkoch. Večera, výlet, či iná aktivita, pri ktorej môžu byť partneri spolu, je totiž najčastejšie uvádzaným valentínskym darčekom. Týmto spôsobom chcelo svojho partnera prekvapiť 63,5% účastníkov valentínskeho prieskumu.

Iný typ romantického prekvapenia, ako sú kvety či čokoláda, uprednostňuje ďalších 17% Slovákov. Niečo pikantnejšie v podobe netradičného erotického prekvapenia chcelo venovať svojmu partnerovi 9,5% opýtaných. Zvyšných 10% respondentov je presvedčených, že objatie a bozk celkom postačia.

Pokiaľ ide o tieto nákupy, 30,2% osôb si myslí, že na peniazoch nezáleží. Keď už však príde na to, vytiahnuť hotovosť či kreditku, najčastejšie kupujeme darčeky v hodnote do 20 EUR. Len necelé 3,5% opýtaných nie je na Valentína ochotných minúť ani len cent.

Online ženský magazín Wanda.sk (www.wanda.sk) navštívi mesačne takmer 350 tisíc a mužský Magazín.sk (www.magazin.sk) viac ako 340 tisíc čitateľov a čitateliek.
Oba magazíny sú lídri svojich segmentov na slovenskom mediálnom poli.

o Centrum Holdings (www.centrumholdings.sk)
Centrum Holdings je internetový mediálny dom aktívny v krajinách strednej a východnej Európy (Slovensko, Česká republika a Chorvátsko). Na Slovensku oslovuje mesačne viac ako 1,5 milióna užívateľov. Spoločnosť prevádzkuje on-line médiá Atlas.sk, Centrum.sk, Mapy.sk, Wanda.sk, Žena.sk, Pobox.sk, Aktuálne.sk, Dnes.sk a mnohé ďalšie.

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
JORDÁNSKO: Vláda prisľúbila zrušiť obmedzenia zhromažďovania
<< predchádzajúci článok
Pre ešte krajšie Hurbanovo