|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 15.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Leopold
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
Vždy je to vec srdca
Turisti ho nosia do svojich rodných krajín ako suvenír. Pyšní Slováci ho vozia ako darček do cudziny a uctievajú si zahraničné návštevy týmto originálom. Sami ho spravili národným produktom. O ...
Zdieľať
BRATISLAVA 16. decembra (WBN/PR) - Turisti ho nosia do svojich rodných krajín ako suvenír. Pyšní Slováci ho vozia ako darček do cudziny a uctievajú si zahraničné návštevy týmto originálom. Sami ho spravili národným produktom. O čom hovoríme? Predsa o TATRATEA.
Rok 2014 bol pre TATRATEA opäť veľkým krokom vpred. Po desiatich rokoch, čo sa začal pod Tatrami vyrábať, po redizajne v roku 2010, keď vlajková loď spoločnosti KARLOFF vstúpila na trh s novou ikonickou fľašou a rozvírila vlnu záujmu v zahraničí, sa tento rok niesol v znamení zjednotenia globálnej marketingovej koncepcie.
Ako sa to začalo?
TATRATEA je bezpochyby jedinečný produkt, ktorý si žiadal svoje odlíšenie zdôrazniť. Postupne prechádzal zmenou dizajnu. Dostal nové logo, typické T, inšpirované slnečnými symbolmi našich predkov, podobné symboly nájdete napríklad na starých dreveničkách na severovýchode Slovenska. Ďalej to bol jedinečný tvar fľaše v podobe termosky, uzáver bez hrdla a nakoniec celosvetové meno zrozumiteľné pre všetkých. Produkt sa vyváža do viac ako 10 krajín, preto si jeho tvorcovia uvedomili, že je načase vytvoriť "čaju" vlastný virálny priestor.
"Prišli sme na to, že TATRATEA ešte niečo chýba. Na to, aby mohol mať úplne globálny charakter, potreboval produkt vlastný komunikačný koncept, ktorý bude len a len jeho. Spolu s kreatívnou agentúrou TRIAD Advertising sme vytvorili tím, spojili svoje sily a vytvorili globálnu webovú stránku dostupnú vo viacerých jazykoch a postupne zaviedli tento koncept aj na sociálne siete. Ich prístup nie je klasický, klient – agentúra, ale je to vzťah človeka s človekom. A to je to, čo hľadáme. Presne taká je aj exportná politika našej spoločnosti. Hľadáme dlhodobých motivovaných partnerov so zanietením pre naše produkty, stotožnených s filozofiou, víziou a poslaním spoločnosti," hovorí riaditeľ spoločnosti Ján Semaňák.
Na stránke www.tatratea.com nájdete všetko o Tatranskom čaji. Jeho pôvod, jeho vývoj, jeho príbeh. Videá, ktoré vás chytia za srdce, postup výroby od zberu bylín, až pokiaľ sa TATRATEA dostane k vám domov na stôl, do vašej obľúbenej reštaurácie či do rúk barmana, ktorý dokáže s drinkami čarovať, a preto ho máte tak radi. Koktail menu, ktoré vám ukáže, ako čarovať s TATRATEA v drinkoch.
Ťažko povedať, je to vec srdca.
Ján Semaňák ďalej hovorí: "Občas sa vám stáva, že niečo vo vás vyvolá silnú emóciu a neviete ju slovami vyjadriť. Chodíte veľmi radi jazdiť na lyžiach, ste knihomoľ, hudobný maniak, nadšenec sci-fi. To všetko sú srdcovky našich zákazníkov. A my sa im chceme ešte viac priblížiť. Chceme, aby im čaj spríjemňoval chvíle strávené pri ich srdcovkách. Pri nich totiž presne cítite tú eufóriu, ktorú neviete poskladať do súvislých viet. Stávalo sa to aj nám, keď sme sa snažili opísať chute našich produktov, ale niektoré slová sme hľadali márne. Niektoré veci nevyjadríte, sú jednoducho vecou srdca."
Rok 2014 bol pre TATRATEA opäť veľkým krokom vpred. Po desiatich rokoch, čo sa začal pod Tatrami vyrábať, po redizajne v roku 2010, keď vlajková loď spoločnosti KARLOFF vstúpila na trh s novou ikonickou fľašou a rozvírila vlnu záujmu v zahraničí, sa tento rok niesol v znamení zjednotenia globálnej marketingovej koncepcie.
Ako sa to začalo?
TATRATEA je bezpochyby jedinečný produkt, ktorý si žiadal svoje odlíšenie zdôrazniť. Postupne prechádzal zmenou dizajnu. Dostal nové logo, typické T, inšpirované slnečnými symbolmi našich predkov, podobné symboly nájdete napríklad na starých dreveničkách na severovýchode Slovenska. Ďalej to bol jedinečný tvar fľaše v podobe termosky, uzáver bez hrdla a nakoniec celosvetové meno zrozumiteľné pre všetkých. Produkt sa vyváža do viac ako 10 krajín, preto si jeho tvorcovia uvedomili, že je načase vytvoriť "čaju" vlastný virálny priestor.
"Prišli sme na to, že TATRATEA ešte niečo chýba. Na to, aby mohol mať úplne globálny charakter, potreboval produkt vlastný komunikačný koncept, ktorý bude len a len jeho. Spolu s kreatívnou agentúrou TRIAD Advertising sme vytvorili tím, spojili svoje sily a vytvorili globálnu webovú stránku dostupnú vo viacerých jazykoch a postupne zaviedli tento koncept aj na sociálne siete. Ich prístup nie je klasický, klient – agentúra, ale je to vzťah človeka s človekom. A to je to, čo hľadáme. Presne taká je aj exportná politika našej spoločnosti. Hľadáme dlhodobých motivovaných partnerov so zanietením pre naše produkty, stotožnených s filozofiou, víziou a poslaním spoločnosti," hovorí riaditeľ spoločnosti Ján Semaňák.
Na stránke www.tatratea.com nájdete všetko o Tatranskom čaji. Jeho pôvod, jeho vývoj, jeho príbeh. Videá, ktoré vás chytia za srdce, postup výroby od zberu bylín, až pokiaľ sa TATRATEA dostane k vám domov na stôl, do vašej obľúbenej reštaurácie či do rúk barmana, ktorý dokáže s drinkami čarovať, a preto ho máte tak radi. Koktail menu, ktoré vám ukáže, ako čarovať s TATRATEA v drinkoch.
Ťažko povedať, je to vec srdca.
Ján Semaňák ďalej hovorí: "Občas sa vám stáva, že niečo vo vás vyvolá silnú emóciu a neviete ju slovami vyjadriť. Chodíte veľmi radi jazdiť na lyžiach, ste knihomoľ, hudobný maniak, nadšenec sci-fi. To všetko sú srdcovky našich zákazníkov. A my sa im chceme ešte viac priblížiť. Chceme, aby im čaj spríjemňoval chvíle strávené pri ich srdcovkách. Pri nich totiž presne cítite tú eufóriu, ktorú neviete poskladať do súvislých viet. Stávalo sa to aj nám, keď sme sa snažili opísať chute našich produktov, ale niektoré slová sme hľadali márne. Niektoré veci nevyjadríte, sú jednoducho vecou srdca."