|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 22.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Cecília
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
11. mája 2016
Významné športové udalosti zvyšujú predaj televízorov
Na archívnej snímke malý fanúšik spí počas zápasu našich hokejistov v obchode s elektronikou.
Zdieľať
Na archívnej snímke malý fanúšik spí počas zápasu našich hokejistov v obchode s elektronikou. Foto: TASR/Pavol Ďurčo
Bratislava 11. mája (TASR) - Silný športový rok vypredáva televízory. Ukazujú to štatistiky jednotlivých predajcov čiernej techniky. Výnimkou nie je ani tento rok, keď okrem práve prebiehajúcich majstrovstiev sveta v hokeji, na športových fanúšikov čaká ešte futbalové Euro vo Francúzsku a OH v Riu.Počas veľkých športových podujatí je každoročne zvýšený záujem o kúpu televízorov. Na Slovensku je to samozrejme hokej alebo futbal, potvrdzuje Ondrej Majtán z TPD Euronics. Priznáva však, že futbal "predáva" viac ako hokej.
Ako uvádza hovorkyňa Datart International Iva Pavlousková, športové podujatia majú vo všeobecnosti pozitívny vplyv na predaj televízorov. Zvýšený záujem o takmer 40 % oproti bežnému obdobiu zaznamenal tento predajca v súvislosti s majstrovstvami sveta v hokeji.
"Slováci kupujú televízory na Vianoce a na hokej," tvrdí riaditeľ Hej.sk Vladimír Sušil. "Minulý rok nám predaj televízorov v období pred a počas hokejových majstrovstiev sveta narástol o 21 % a tento rok očakávame podobný výsledok," uviedol.
Najsilnejší športový rok sa však hokejovým šampionátom len začína. Už v júni je tu futbalové EURO, na ktorom bude mať slovenský tím historickú premiéru. A preto sa očakávajú rekordy. Podobne ako pred štyrmi rokmi v Čechách, keď tím našich západných susedov hral na záverečnom turnaji v Poľsku a na Ukrajine. Podľa Sušila v tom čase šli televízory "na dračku". Celkovo sa tesne pred Eurom predalo v Čechách viac ako 20.000 televízorov.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR