![]() |
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
![]() |
||||||
Nedeľa 23.2.2025
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
![]() |
||||||
Meniny má Roman, Romana
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
29. januára 2009
Výtlky na cestách opravuje Bratislava priebežne aj v zime
Výtlky na cestách, ktoré má v správe hlavné mesto, opravuje magistrát priebežne aj počas zimných mesiacov. Ako pre agentúru SITA povedala hovorkyňa magistrátu Eva Chudinová, dovoľuje im to ...
Zdieľať

Mesto spustilo službu, tzv. Call-centrum vlani 15. novembra. Občania môžu na telefónnom čísle 0850 211 525 nahlasovať všetky problémy a nedostatky, ktoré sa týkajú správy ciest. Ide napríklad o problémy s dopravným značením či svetelnou signalizáciou, nefungujúcim verejným osvetlením, poškodenými či znečistenými komunikáciami, problémy v podchodoch či nadchodoch. Nahlasovať môžu tiež poškodené zvodidlá a zábradlia alebo poškodenú zeleň v okolí ciest. Nová služba je k dispozícii celoročne, teda nielen počas zimnej údržby. Občanovi stačí, ak zistené nedostatky nahlási na danom čísle, mesto by ich malo odstrániť do dvoch týždňov. Ak riešenie problému nie je v kompetencii mesta, ale mestskej časti, občan už nemusí volať na ďalšie číslo. Pracovníci Call-centra automaticky upozornia na situáciu príslušnú mestskú časť. Call-centrum je občanom k dispozícii aj po pracovnom čase na magistráte, cez víkend aj počas sviatkov.
Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy prostredníctvom oddelenia cestného hospodárstva spravuje cesty I. až III. triedy a miestne komunikácie I. a II. triedy na území Bratislavy. Prakticky ide o hlavné komunikácie zaťažené okrem osobnej dopravy aj nákladnou a mestskou hromadnou dopravou.
SITA