|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Pondelok 23.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Nadežda
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
25. marca 2010
Vyššia kvalita doručovania medzinárodných zásielok
Slovenská pošta je v kvalite doručovania medzinárodných zásielok 1. triedy na 5. mieste z 26 európskych poštových správ. Ide o najlepší výsledok spomedzi nových členských krajín EU. Za rok 2009 ...
Zdieľať
BRATISLAVA 25. marca (WBN/PR) - Slovenská pošta je v kvalite doručovania medzinárodných zásielok 1. triedy na 5. mieste z 26 európskych poštových správ. Ide o najlepší výsledok spomedzi nových členských krajín EU. Za rok 2009 dosiahla Slovenská pošta kvalitu doručovania medzinárodných zásielok 1. triedy na úrovni 95 %. Medziročne tak ide o zlepšenie o 6,3 %.
Minimálny cieľ v roku 2009 bol stanovený na úrovni 88 % zásielok doručených nasledujúci deň po ich vstupe na Slovensko. Pozitívny výsledok na úrovni 95 % potvrdilo nezávislé meranie Medzinárodnej spoločnosti pre pošty (IPC) so sídlom v Bruseli.
Slovenská pošta zároveň potvrdila, že dokáže udržať vysoko nastavenú latku kvality doručovania aj pri obchodných balíkoch medzinárodného styku. V januári 2010 bola úroveň kvality na 97,3 % a Slovenská pošta tak skončila ako tretia najlepšia spomedzi 22 vyspelých krajín Európy a USA. Meranie bolo tiež vykonávané Medzinárodnou spoločnosťou pre pošty (IPC).
Systém merania kvality poštových služieb bol predstavený Medzinárodnou spoločnosťou pre poštu v roku 1994. Slovensko sa do neho zapojilo v roku 2005 s cieľom uskutočňovať merania a hodnotenia, ktoré prispejú k zlepšovaniu výkonu poštových služieb v súlade so záväzkami voči zákazníkom.
O spoločnosti
Slovenská pošta vznikla 1. januára 1993 a začiatkom októbra 2004 sa pretransformovala na akciovú spoločnosť so 100-percentnou účasťou štátu. Od svojho vzniku hospodári samostatne a nedostáva dotácie zo štátneho rozpočtu. Ratingová agentúra Moody's udelila Slovenskej pošte už druhý rok za sebou rating úverového rizika na úrovni Aaa.sk, čo je najvyššia možná úroveň. V roku 2009 spoločnosť získala aj certifikáty, ktoré potvrdzujú zavedenie a udržiavanie systému manažérstva kvality a systému environmentálneho manažérstva, zodpovedajúce požiadavkám normy STN EN ISO 9001: 2008 a STN EN ISO 14001:2004. Spoločnosť je taktiež držiteľom prestížnej ceny HR Gold za inovatívny projekt v personalistike.
Kontaktné údaje:
Juraj Danielis
PR manager
Tel.: +421 2 260 101 580
danielis.juraj@slposta.sk
www.posta.sk
Minimálny cieľ v roku 2009 bol stanovený na úrovni 88 % zásielok doručených nasledujúci deň po ich vstupe na Slovensko. Pozitívny výsledok na úrovni 95 % potvrdilo nezávislé meranie Medzinárodnej spoločnosti pre pošty (IPC) so sídlom v Bruseli.
Slovenská pošta zároveň potvrdila, že dokáže udržať vysoko nastavenú latku kvality doručovania aj pri obchodných balíkoch medzinárodného styku. V januári 2010 bola úroveň kvality na 97,3 % a Slovenská pošta tak skončila ako tretia najlepšia spomedzi 22 vyspelých krajín Európy a USA. Meranie bolo tiež vykonávané Medzinárodnou spoločnosťou pre pošty (IPC).
Systém merania kvality poštových služieb bol predstavený Medzinárodnou spoločnosťou pre poštu v roku 1994. Slovensko sa do neho zapojilo v roku 2005 s cieľom uskutočňovať merania a hodnotenia, ktoré prispejú k zlepšovaniu výkonu poštových služieb v súlade so záväzkami voči zákazníkom.
O spoločnosti
Slovenská pošta vznikla 1. januára 1993 a začiatkom októbra 2004 sa pretransformovala na akciovú spoločnosť so 100-percentnou účasťou štátu. Od svojho vzniku hospodári samostatne a nedostáva dotácie zo štátneho rozpočtu. Ratingová agentúra Moody's udelila Slovenskej pošte už druhý rok za sebou rating úverového rizika na úrovni Aaa.sk, čo je najvyššia možná úroveň. V roku 2009 spoločnosť získala aj certifikáty, ktoré potvrdzujú zavedenie a udržiavanie systému manažérstva kvality a systému environmentálneho manažérstva, zodpovedajúce požiadavkám normy STN EN ISO 9001: 2008 a STN EN ISO 14001:2004. Spoločnosť je taktiež držiteľom prestížnej ceny HR Gold za inovatívny projekt v personalistike.
Kontaktné údaje:
Juraj Danielis
PR manager
Tel.: +421 2 260 101 580
danielis.juraj@slposta.sk
www.posta.sk