|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Streda 6.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Renáta
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
01. marca 2018
Vysoké Tatry: Konsolidované výnosy spoločnosti TMR vzrástli o 18,1 %
Ilustračná snímka.
Zdieľať
Ilustračná snímka. Foto: TASR/AP
Vysoké Tatry 1. marca (TASR) - Konsolidované výnosy spoločnosti Tatry mountain resorts (TMR), a.s., vzrástli o 18,1 % na 95,9 milióna eur. Vyplýva to z medziročných výsledkov hospodárenia za obdobie od 1. novembra 2016 do 31. októbra 2017. Prevádzkový zisk EBITDA sa pritom zlepšil o 25,5 % na celkových 31,5 milióna eur.„Zima 2016/17 bola veľmi silná, s ideálnymi snehovými podmienkami väčšinu sezóny, končiac silnou Veľkou nocou a lyžovačkou v Tatrách aj počas apríla, čo sa odrazilo na náraste návštevnosti,“ zdôvodnil predseda predstavenstva spoločnosti Bohuš Hlavatý. Hotely v prevádzke TMR boli počas vrcholových termínov vyťažené na maximum, pomohol aj produkt Šikovná sezónka, či vernostný program Gopass. „Ku koncu finančného roka eviduje až 665.000 registrovaných klientov, čo je nárast o 44 %,“ dodal Hlavatý.
Čo sa týka investícií do rozvoja, v minulom roku TMR preinvestovala 65 miliónov eur, z toho viac ako dve tretiny smerovali do projektov v Poľsku, konkrétne modernizácie strediska Szczyrk a Sliezskeho zábavného parku Legendia.
„Zaznamenali sme nárasty v počte tzv. osobo-dní v horských strediskách o 7,8 % na takmer 2,3 milióna, najmä v zimnej sezóne. V zábavných parkoch sa počet návštevníkov zvýšil o 9 % na 855.000. Rastúca návštevnosť a vyššie výdavky na návštevníka v horských strediskách o 3,3 % a v zábavných parkoch o takmer 10 %, boli hlavnými faktormi dvojciferného percentuálneho rastu tržieb,“ konštatoval Hlavatý s tým, že spoločnosti sa podarilo zvýšiť výdavky návštevníkov aj v doplnkových službách ako reštauračné zariadenia, športové služby a obchody.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR