|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 22.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
20. februára 2013
Vysoké Tatry hlásia skvelú sezónu, trend je pozitívny
Vysoké Tatry zažívajú jednu z najlepších sezón. „Pozitívne je, že tento trend je už niekoľkoročný,“ uviedla výkonná riaditeľka Regiónu Vysoké Tatry Lenka Maťašovská. Tri ...
Zdieľať
POPRAD 20. februára (WEBNOVINY) – Vysoké Tatry zažívajú jednu z najlepších sezón. „Pozitívne je, že tento trend je už niekoľkoročný,“ uviedla výkonná riaditeľka Regiónu Vysoké Tatry Lenka Maťašovská.
Tri tatranské samosprávy, Poprad, Štrba a Vysoké Tatry, zverejnili štatistické údaje o počte prenocovaných osôb za minulý rok a podľa Maťašovskej majú dôvod na úsmev. „Počet prenocovaní dosiahol v roku 2012 viac ako 1,1 mil. a stúpol až o osem percent,“ dodala Maťašovská. Turistov láka do Vysokých Tatier nielen lyžiarska ponuka, ale aj letná turistika, či wellness ponuka a akvapark.
V Tatrách je momentálne hlavná lyžiarska sezóna a podľa Maťašovskej Tatry praskajú vo švíkoch. Okrem prázdninujúcich Slovákov je tu množstvo Poliakov a Čechov.
„Podarilo sa nám spoločnými silami prelomiť negatívny trend poklesu návštevnosti Tatier. Investície posledných rokov do infraštruktúry, atraktívne pobytové balíky so zľavami, zaujímavé podujatia sú zdá sa receptom, ako zvyšovať atraktívnosť Vysokých Tatier,“ uviedla Lenka Maťašovská.
Pozitívne vplýva na návštevnosť Vysokých Tatier aj produkt zľavovej karty Tatry Card, ktorý od svojho zavedenia v zime 2010/2011 bol podľa Maťašovskej silným hnacím motorom zlepšujúcej sa ponuky Tatier. Karta je prostriedkom, cez ktorý ubytovatelia dokážu tvoriť zaujímavé pobytové balíky či už v zime, najmä vďaka zľavneným skipasom, ale aj v lete vďaka zľavám na lanovky, akvapark, či iné atrakcie.
Karta ponúka z regiónu to najlepšie v atraktívnom balíku priamo pre ubytovaných hostí. „Keď sa príťažlivý produkt cestovného ruchu doplní o pútavé podujatia, prístupné zdarma pre masy, stáva sa z klienta, ktorý by možno strávil v Tatrách len pár hodín náš pobytový hosť, ktorý s celou rodinou prežije v Tatrách víkend, prípadne aj dlhší čas,“ doplnila Maťašovská.
V zimnej sezóne stoja za nárastmi pozitívne zmeny v infraštruktúre a ponuke, najmä však nové lanovky, bezplatné parkoviská, skibusy, upravované bezplatné bežecké trasy, klziská, či pestrejší večerný život. Leto je najmä o turistike a klimatickým kúpeľoch. Podľa Maťašovskej vznikli aj špeciálne ponuky pre rodiny s deťmi, darí sa budovať trasy pre cyklistov, ponuka akvaparku a wellness centier v hoteloch napreduje a vytvára prostredie na ideálnu letnú dovolenku pre všetky vekové skupiny.
Tri tatranské samosprávy, Poprad, Štrba a Vysoké Tatry, zverejnili štatistické údaje o počte prenocovaných osôb za minulý rok a podľa Maťašovskej majú dôvod na úsmev. „Počet prenocovaní dosiahol v roku 2012 viac ako 1,1 mil. a stúpol až o osem percent,“ dodala Maťašovská. Turistov láka do Vysokých Tatier nielen lyžiarska ponuka, ale aj letná turistika, či wellness ponuka a akvapark.
V Tatrách je momentálne hlavná lyžiarska sezóna a podľa Maťašovskej Tatry praskajú vo švíkoch. Okrem prázdninujúcich Slovákov je tu množstvo Poliakov a Čechov.
„Podarilo sa nám spoločnými silami prelomiť negatívny trend poklesu návštevnosti Tatier. Investície posledných rokov do infraštruktúry, atraktívne pobytové balíky so zľavami, zaujímavé podujatia sú zdá sa receptom, ako zvyšovať atraktívnosť Vysokých Tatier,“ uviedla Lenka Maťašovská.
Pozitívne vplýva na návštevnosť Vysokých Tatier aj produkt zľavovej karty Tatry Card, ktorý od svojho zavedenia v zime 2010/2011 bol podľa Maťašovskej silným hnacím motorom zlepšujúcej sa ponuky Tatier. Karta je prostriedkom, cez ktorý ubytovatelia dokážu tvoriť zaujímavé pobytové balíky či už v zime, najmä vďaka zľavneným skipasom, ale aj v lete vďaka zľavám na lanovky, akvapark, či iné atrakcie.
Karta ponúka z regiónu to najlepšie v atraktívnom balíku priamo pre ubytovaných hostí. „Keď sa príťažlivý produkt cestovného ruchu doplní o pútavé podujatia, prístupné zdarma pre masy, stáva sa z klienta, ktorý by možno strávil v Tatrách len pár hodín náš pobytový hosť, ktorý s celou rodinou prežije v Tatrách víkend, prípadne aj dlhší čas,“ doplnila Maťašovská.
V zimnej sezóne stoja za nárastmi pozitívne zmeny v infraštruktúre a ponuke, najmä však nové lanovky, bezplatné parkoviská, skibusy, upravované bezplatné bežecké trasy, klziská, či pestrejší večerný život. Leto je najmä o turistike a klimatickým kúpeľoch. Podľa Maťašovskej vznikli aj špeciálne ponuky pre rodiny s deťmi, darí sa budovať trasy pre cyklistov, ponuka akvaparku a wellness centier v hoteloch napreduje a vytvára prostredie na ideálnu letnú dovolenku pre všetky vekové skupiny.