Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Z domova    Regióny

02. januára 2012

Vysoké Tatry boli počas sviatkov a Silvestra plné Slovákov



Obdobie Vianoc a Silvestra je týždeň, kedy sa veľa ľudí rozhodne tráviť voľno so svojou rodinou, priateľmi na horách a na lyžovačke. Napriek nedostatku prírodného snehu v mestách sú podmienky na ...



Zdieľať
BRATISLAVA 2. januára (WBN/PR) - Obdobie Vianoc a Silvestra je týždeň, kedy sa veľa ľudí rozhodne tráviť voľno so svojou rodinou, priateľmi na horách a na lyžovačke. Napriek nedostatku prírodného snehu v mestách sú podmienky na lyžovanie vo Vysokých Tatrách veľmi dobré. Na zjazdovkách je 50 – 70 cm snehu. Do Tatranskej Lomnice prišlo v porovnaní s minulým rokom o 30% viac lyžiarov aj vďaka novej lanovke, zjazdovke či väčšej kapacite bezplatného parkoviska. Návštevnosť lyžiarov na Štrbskom Plese bola takmer taká istá ako minulý rok ale zvýšil sa počet peších návštevníkov, pre ktorých je práve toto stredisko ideálne na prechádzky.


Vyťaženosť hotelov v období Vianoc bola 70 – 80% a prevládala slovenská klientela. Už aj na Slovensku začínajú ľudia tráviť sviatky mimo domova. Pri výbere dovolenky rozhoduje aj kvalita poskytovaných služieb a štandard hotelov. „V našom hoteli sme dali hosťom na výber z troch druhov vianočného menu. Každý si mohol vybrať to, čo podľa neho nesmie chýbať na štedrovečernom stole.“ povedal riaditeľ hotela Atrium Tomáš Huber.
Počas Silvestrovskej noci boli takmer všetky hotely, penzióny vypredané na 100% a priváty mali obsadenosť na úrovni 70%. Okrem Slovákov bolo počuť aj Čechov, Poliakov , Rusov a Ukrajincov. „Zo stany hostí sme počuli len samé pozitívne ohlasy a to nielen na hotelové služby ale aj kvalitne upravené zjazdovky a program, ktorý sa konal priamo v stredisku.“ povedal riaditeľ hotela FIS Michal Fajin.

Hotely investovali do silvestrovského programu nie malú čiastku finančných prostriedkov a maximálne sa snažili uspokojiť potreby svojich hostí. „Vďaka lákavému programu a hosťom včera sme mali aj hostí, ktorí neboli u nás priamo ubytovaní „ povedala marketingová manažérka z hotela Borovica.

Do Vysokých Tatier sa menia. Skvalitňujú sa služby, pribúdajú nové, komfortné lanovky, zjazdovky, bezplatné veľkokapacitné parkoviská. Hotely ponúkajú služby na vyššej úrovni a hlavne menia sa na zážitkovú destináciu. Dovolenka nie je už len o ubytovaní sa zalyžovaní počas dňa. Návštevníci chcú zažiť niečo viac. Či je to wellness, sánkovačka, adrenalín, shopping alebo večerná zábava v baroch a to Vysoké Tatry ako destinácia ponúkajú. Podľa výkonnej riaditeľky oblastnej organizácie Lenky Maťašovskej „Založením oblastnej organizácie Vysoké Tatry budeme budovať značku Vysoké Tatry, aby sa ešte viac dostávala do povedomia nielen doma ale aj v zahraničí. Vysoké Tatry sa musia opäť stať dovolenkovou destináciou odkiaľ budú návštevníci odchádzať s úsmevom, spokojní a hlavne plný zážitkov.“

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
ING DSS a ING Tatry-Sympatia povedie jeden manažér
<< predchádzajúci článok
Novácku chemičku súd priklepol českej firme Via Chem