|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 22.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
30. septembra 2011
Výsledky súťaže FbRulezz 2011
Prvá súťaž marketingových a komunikačných riešení na Facebooku – FbRulezz 2011 pozná najlepšie práce na Slovensku. Z celkovo 61 prihlásených od 27 prihlasovateľov si zlato odniesli Martinus.sk za ...
Zdieľať
BRATISLAVA 30. septembra (WBN/PR) - Prvá súťaž marketingových a komunikačných riešení na Facebooku – FbRulezz 2011 pozná najlepšie práce na Slovensku. Z celkovo 61 prihlásených od 27 prihlasovateľov si zlato odniesli Martinus.sk za ich Facebook stránku, Zaraguza Digital za aplikáciu Spending report pre Tatra Banku a Triad Advertising za aplikáciu Aký si šofér pre poisťovňu Genertel.
Vyhlasovanie víťazov sa uskutočnilo v stredu večer po konferencii InternetRulezz – All about Facebook v priestoroch bratislavského divadla Meteorit. Súťažilo sa v troch kategóriách: Komunikácia na Facebooku, Facebook v komunikácii a Efektivita Facebook komunikácie. O shortlistoch a celkových víťazoch rozhodovala 13 členná slovenko-česká porota zložená z odborníkov v oblasti sociálnych médií, digitálneho marketingu a zástupvcov klientov.
Komunikáciu na Facebooku najlepšie zvládajú značky samotné, v tejto kategórii im pripadli okrem prvého a tretieho miesta aj tri shortlisty. Zlato putovalo do Martinus.sk, striebro si odniesla aplikácia Dovolenkové odpočítavanie pre klienta Verne.sk od agentúry Triad Advertising a bronz získala nezisková organizácia Voices za budovanie svojej značky prostredníctvom Facebooku.
V kategórii Facebook v komunikácii jasne dominovala agentúra Zaraguza Digital, ktorá si odniesla všetky tri cenné kovy, a to za práce Spending Report pre Tatra Banku, Moja krvná skupina pre zdravotnú poisťovňu Dôvera a Deň neprečítaných kníh, ktorý na Facebooku pripravili v spolupráci s klientom Martinus.sk.
Efektivitu Facebook komunikácie zase ovládla agentúra Triad Advertising, ich práce Aký si šofér pre Genertel, Dovolenkové odpočítavanie pre Verne.sk a Generátor výhovoriek 3000 pre Radu mládeže Slovenska získali všetky tri najvyššie ocenenia.
„Zorganizovaním tejto súťaže sme chceli ukázať najlepšie práce a komunikačné riešenia, ktoré na Slovensku v prostredí Facebooku vznikajú. Okrem ocenenia tých najlepších bolo našou snahou aj inšpirovať trh a ponúknuť návody ako efektívne využívať Facebook v komunikácii firiem, značiek či produktov. Veríme, že sa nám to už v prvom ročníku podarilo a stále viac firiem si tak nájde cestu k sociálnym médiám, ktoré už dávno nevyužívajú len deti a mladí ľudia, ako si to mnohí mylne myslia,“ predstavuje myšlienku súťaže jej organizátor Peter Šebo.
Kompletné výsledky a shortlisty súťaže FbRulezz 2011 aj s popisom jednotlivých prác nájdete na http://fb.rulezz.sk/2011/works/winners.
Vyhlasovanie víťazov sa uskutočnilo v stredu večer po konferencii InternetRulezz – All about Facebook v priestoroch bratislavského divadla Meteorit. Súťažilo sa v troch kategóriách: Komunikácia na Facebooku, Facebook v komunikácii a Efektivita Facebook komunikácie. O shortlistoch a celkových víťazoch rozhodovala 13 členná slovenko-česká porota zložená z odborníkov v oblasti sociálnych médií, digitálneho marketingu a zástupvcov klientov.
Komunikáciu na Facebooku najlepšie zvládajú značky samotné, v tejto kategórii im pripadli okrem prvého a tretieho miesta aj tri shortlisty. Zlato putovalo do Martinus.sk, striebro si odniesla aplikácia Dovolenkové odpočítavanie pre klienta Verne.sk od agentúry Triad Advertising a bronz získala nezisková organizácia Voices za budovanie svojej značky prostredníctvom Facebooku.
V kategórii Facebook v komunikácii jasne dominovala agentúra Zaraguza Digital, ktorá si odniesla všetky tri cenné kovy, a to za práce Spending Report pre Tatra Banku, Moja krvná skupina pre zdravotnú poisťovňu Dôvera a Deň neprečítaných kníh, ktorý na Facebooku pripravili v spolupráci s klientom Martinus.sk.
Efektivitu Facebook komunikácie zase ovládla agentúra Triad Advertising, ich práce Aký si šofér pre Genertel, Dovolenkové odpočítavanie pre Verne.sk a Generátor výhovoriek 3000 pre Radu mládeže Slovenska získali všetky tri najvyššie ocenenia.
„Zorganizovaním tejto súťaže sme chceli ukázať najlepšie práce a komunikačné riešenia, ktoré na Slovensku v prostredí Facebooku vznikajú. Okrem ocenenia tých najlepších bolo našou snahou aj inšpirovať trh a ponúknuť návody ako efektívne využívať Facebook v komunikácii firiem, značiek či produktov. Veríme, že sa nám to už v prvom ročníku podarilo a stále viac firiem si tak nájde cestu k sociálnym médiám, ktoré už dávno nevyužívajú len deti a mladí ľudia, ako si to mnohí mylne myslia,“ predstavuje myšlienku súťaže jej organizátor Peter Šebo.
Kompletné výsledky a shortlisty súťaže FbRulezz 2011 aj s popisom jednotlivých prác nájdete na http://fb.rulezz.sk/2011/works/winners.