![]() |
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
![]() |
||||||
Nedeľa 23.2.2025
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
![]() |
||||||
Meniny má Roman, Romana
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
25. júla 2013
Výsledky Orangeu Slovensko ovplyvnila najmä regulácia
Celkovo až 323.000 zákazníkov sa rozhodlo v 1. polroku 2013 podpísať, alebo opätovne predĺžiť zmluvu na paušál, predplatenú službu alebo mobilný internet so spoločnosťou Orange Slovensko.
Zdieľať
Bratislava 25. júla (TASR) - Celkovo až 323.000 zákazníkov sa rozhodlo v 1. polroku 2013 podpísať, alebo opätovne predĺžiť zmluvu na paušál, predplatenú službu alebo mobilný internet so spoločnosťou Orange Slovensko.
Foto: TASR
K 30.6.2013 evidoval Orange spolu 2,899 milióna aktívnych zákazníkov, z čoho je 2,787 milióna zákazníkov mobilných služieb. Počet zákazníkov fixného internetu a digitálnej televízie vzrástol medziročne o ďalších 80 % na takmer 112.000. V priebehu prvého polroka si do Orangeu svoje číslo od konkurencie prenieslo 3,5-krát viac zákazníkov ako v rovnakom období pred rokom.
Celkové finančné výsledky spoločnosti sa aj v 1. polroku vyvíjali v súlade s očakávaniami, ktoré odzrkadľujú vývoj ekonomiky, ako aj situáciu na slovenskom i európskom telekomunikačnom trhu. Výnosy k 30.6.2013 dosiahli 319,3 milióna eur, čo predstavuje medziročný pokles o 7 % v porovnaní s rovnakým obdobím pred rokom. Na tomto poklese sa viac ako z polovice podpísala pokračujúca regulácia prepojovacích poplatkov a roamingových sadzieb. V rámci výnosov z mobilných služieb boli tradične najrýchlejšie rastúcou zložkou výnosy z mobilných nehlasových služieb. Na celkových výnosoch tvorili 22 %, medziročne sa zvýšili o 2 %. Stále významnejšiu časť tvoria výnosy z fixných služieb, ktoré v 1. polroku tvorili takmer 3 % z celkových výnosov a medziročne vzrástli o 26 %.
Pozitívne sa vyvíjal aj trend prenositeľnosti čísla. Do Orangeu si svoje číslo v 1. polroku 2013 prenieslo 21.630 zákazníkov, čo je 3,5-násobne viac, ako v rovnakom období uplynulého roku. Na druhej strane, počet zákazníkov, ktorí sa rozhodli preniesť si číslo z Orangeu k inému operátorovi, sa dlhodobo stabilizuje, v prvom polroku to bolo 50.448 zákazníkov.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR

K 30.6.2013 evidoval Orange spolu 2,899 milióna aktívnych zákazníkov, z čoho je 2,787 milióna zákazníkov mobilných služieb. Počet zákazníkov fixného internetu a digitálnej televízie vzrástol medziročne o ďalších 80 % na takmer 112.000. V priebehu prvého polroka si do Orangeu svoje číslo od konkurencie prenieslo 3,5-krát viac zákazníkov ako v rovnakom období pred rokom.
Celkové finančné výsledky spoločnosti sa aj v 1. polroku vyvíjali v súlade s očakávaniami, ktoré odzrkadľujú vývoj ekonomiky, ako aj situáciu na slovenskom i európskom telekomunikačnom trhu. Výnosy k 30.6.2013 dosiahli 319,3 milióna eur, čo predstavuje medziročný pokles o 7 % v porovnaní s rovnakým obdobím pred rokom. Na tomto poklese sa viac ako z polovice podpísala pokračujúca regulácia prepojovacích poplatkov a roamingových sadzieb. V rámci výnosov z mobilných služieb boli tradične najrýchlejšie rastúcou zložkou výnosy z mobilných nehlasových služieb. Na celkových výnosoch tvorili 22 %, medziročne sa zvýšili o 2 %. Stále významnejšiu časť tvoria výnosy z fixných služieb, ktoré v 1. polroku tvorili takmer 3 % z celkových výnosov a medziročne vzrástli o 26 %.
Pozitívne sa vyvíjal aj trend prenositeľnosti čísla. Do Orangeu si svoje číslo v 1. polroku 2013 prenieslo 21.630 zákazníkov, čo je 3,5-násobne viac, ako v rovnakom období uplynulého roku. Na druhej strane, počet zákazníkov, ktorí sa rozhodli preniesť si číslo z Orangeu k inému operátorovi, sa dlhodobo stabilizuje, v prvom polroku to bolo 50.448 zákazníkov.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR