Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Počítače

02. apríla 2007

Výsledky februárového merania slovenského internetu



Spoločnosť Mediaresearch Slovakia, s.r.o. zverejnila už druhé dáta o návštevnosti slovenského internetu a sociodemografickom profile jeho návštevníkov z projektu AIMmonitor. Projekt AIMmonitor ...



Zdieľať

BRATISLAVA 2. apríla (WN/PR) - Spoločnosť Mediaresearch Slovakia, s.r.o. zverejnila už druhé dáta o návštevnosti slovenského internetu a sociodemografickom profile jeho návštevníkov z projektu AIMmonitor. Projekt AIMmonitor realizujú spoločnosti Mediaresearch Slovakia a jej partnerská spoločnosť Gemius pre Asociáciu internetových médií (AIM).

V týchto dňoch boli zverejnené a medzi odberateľov distribuované už druhé a to februárové dáta o návštevnosti slovenského internetu. Ide o obdobie 1.2.2007 až 28.2.2007, kedy bolo meraných 32 slovenských serverov, rovnako ako to bolo v januári 2007.
Odkiaľ pristupujú slovenský užívatelia na internet?
Pomerne vysoké percento slovenských užívateľov internetu má možnosť sa pripojiť na internet z domácnosti a naopak, menej v zamestnaní. Zatiaľ čo v priebehu mesiaca použije domáci internet aspoň raz do mesiaca viac ako 1 200 000 obyvateľov, v zamestnaní tak urobí len necelá polovica.
Doma 77,60 %
V zamestnaní 37,55 %
V škole 14,79 %
V internetovej kaviarni 3,19 %
Pri známych / rodine 5,02 %
Na inom mieste 4,66 %

Aké výsledky priniesli februárové dáta AIMmonitor?
Podľa nameraných dát AIMmonitor navštívilo vo februári aspoň raz niektorý (alebo viac) z meraných serverov 1 594 541 reálnych užívateľov zo Slovenska (RU).
Vo výskume AIMmonitor sú zahrnutí ľudia vo veku 14-79 rokov. Celková skupina ľudí v tomto veku na Slovensku má 4 417 000 ľudí. Pokiaľ je teda februárový počet ľudí (reálnych užívateľov), ktorí aspoň raz v tomto mesiaci navštívili internet, rovný 1 733 197 osobám, je to cca 39,2 % zo všetkých ľudí na Slovensku z danej vekovej kategórie.
Doplňujúce informácie:
AIMmonitor je výskum návštevnosti a sociodemografického profilu návštevníkov internetových serverov na Slovensku. Jeho výsledky umožňujú analyzovať efektivitu obsahu internetových serverov a plánovať internetovú reklamu
Asociácia Internetových médií je profesné združenie najnavštevovanejších internetových serverov na Slovensku, ktorých záujmom je rozvoj internetu a presadzovanie internetovej reklamy na Slovensku, je zadávateľom výskumu AIMmonitor.
Spoločnosti Mediaresearch Slovakia, s.r.o. a jej materská spoločnosť Mediaresearch, a.s. ponúkajú široké portfolio služieb v oblasti realizácie marketingových a mediálnych výskumov, spracovania a analýz dát, marketingového poradenstva a vývoja software. V spolupráci s poľskou spoločnosťou Gemius poskytujú meranie návštevnosti internetových stránok a meranie efektívnosti internetových kampaní, monitoring internetovej reklamy a realizujú výskum návštevnosti a sociodemografie internetu AIMmonitor (SR) a NetMonitor (ČR). Mediaeresearch je tiež už od roku 2002 realizátorom - Elektronického merania sledovanosti televízie v Českej republike (peoplemetre) s využitím vlastnej technológie a know how.
Gemius S.A. je najväčšou internetovou výskumnou agentúrou v strednej a východnej Európe a poskytuje širokú škálu online výskumov pre významných klientov v regióne. V súčasnosti rozbieha svoju činnosť aj v Dánsku. Cieľom jej základného výskumu gemiusAudience je zaviesť jednotný spôsob merania návštevnosti internetu vo všetkých krajinách, kde spoločnosť pôsobí. Prostredníctvom spolupráce s významnými internetovými profesnými združeniami a ďalšími kľúčovými hráčmi na trhu Gemius poskytuje presné, vysokokvalitné dáta pre mediálnych plánovačov, nákupcov a predajcov. V spolupráci s Mediaresearch realizuje komplexný výskum internetu v Českej (NetMonitor) a Slovenskej republike (AIMmonitor).

SITA


   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Vyhlásili víťazov 3. ročníka Novinárskej ceny
<< predchádzajúci článok
LORIS 2007 – twinningová spolupráca európskych miest