|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Pondelok 23.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Nadežda
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
02. apríla 2007
Výsledky februárového merania slovenského internetu
Spoločnosť Mediaresearch Slovakia, s.r.o. zverejnila už druhé dáta o návštevnosti slovenského internetu a sociodemografickom profile jeho návštevníkov z projektu AIMmonitor. Projekt AIMmonitor ...
Zdieľať
BRATISLAVA 2. apríla (WN/PR) - Spoločnosť Mediaresearch Slovakia, s.r.o. zverejnila už druhé dáta o návštevnosti slovenského internetu a sociodemografickom profile jeho návštevníkov z projektu AIMmonitor. Projekt AIMmonitor realizujú spoločnosti Mediaresearch Slovakia a jej partnerská spoločnosť Gemius pre Asociáciu internetových médií (AIM).
Odkiaľ pristupujú slovenský užívatelia na internet?
Pomerne vysoké percento slovenských užívateľov internetu má možnosť sa pripojiť na internet z domácnosti a naopak, menej v zamestnaní. Zatiaľ čo v priebehu mesiaca použije domáci internet aspoň raz do mesiaca viac ako 1 200 000 obyvateľov, v zamestnaní tak urobí len necelá polovica.
Doma 77,60 %
V zamestnaní 37,55 %
V škole 14,79 %
V internetovej kaviarni 3,19 %
Pri známych / rodine 5,02 %
Na inom mieste 4,66 %
Aké výsledky priniesli februárové dáta AIMmonitor?
Podľa nameraných dát AIMmonitor navštívilo vo februári aspoň raz niektorý (alebo viac) z meraných serverov 1 594 541 reálnych užívateľov zo Slovenska (RU).
Vo výskume AIMmonitor sú zahrnutí ľudia vo veku 14-79 rokov. Celková skupina ľudí v tomto veku na Slovensku má 4 417 000 ľudí. Pokiaľ je teda februárový počet ľudí (reálnych užívateľov), ktorí aspoň raz v tomto mesiaci navštívili internet, rovný 1 733 197 osobám, je to cca 39,2 % zo všetkých ľudí na Slovensku z danej vekovej kategórie.
Doplňujúce informácie:
AIMmonitor je výskum návštevnosti a sociodemografického profilu návštevníkov internetových serverov na Slovensku. Jeho výsledky umožňujú analyzovať efektivitu obsahu internetových serverov a plánovať internetovú reklamu
Asociácia Internetových médií je profesné združenie najnavštevovanejších internetových serverov na Slovensku, ktorých záujmom je rozvoj internetu a presadzovanie internetovej reklamy na Slovensku, je zadávateľom výskumu AIMmonitor.
Spoločnosti Mediaresearch Slovakia, s.r.o. a jej materská spoločnosť Mediaresearch, a.s. ponúkajú široké portfolio služieb v oblasti realizácie marketingových a mediálnych výskumov, spracovania a analýz dát, marketingového poradenstva a vývoja software. V spolupráci s poľskou spoločnosťou Gemius poskytujú meranie návštevnosti internetových stránok a meranie efektívnosti internetových kampaní, monitoring internetovej reklamy a realizujú výskum návštevnosti a sociodemografie internetu AIMmonitor (SR) a NetMonitor (ČR). Mediaeresearch je tiež už od roku 2002 realizátorom - Elektronického merania sledovanosti televízie v Českej republike (peoplemetre) s využitím vlastnej technológie a know how.
Gemius S.A. je najväčšou internetovou výskumnou agentúrou v strednej a východnej Európe a poskytuje širokú škálu online výskumov pre významných klientov v regióne. V súčasnosti rozbieha svoju činnosť aj v Dánsku. Cieľom jej základného výskumu gemiusAudience je zaviesť jednotný spôsob merania návštevnosti internetu vo všetkých krajinách, kde spoločnosť pôsobí. Prostredníctvom spolupráce s významnými internetovými profesnými združeniami a ďalšími kľúčovými hráčmi na trhu Gemius poskytuje presné, vysokokvalitné dáta pre mediálnych plánovačov, nákupcov a predajcov. V spolupráci s Mediaresearch realizuje komplexný výskum internetu v Českej (NetMonitor) a Slovenskej republike (AIMmonitor).
SITA