|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 22.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Cecília
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
Výrobky zo Slovenska ocenené v Paríži Foto: McCarter a. s.
Bratislava 13. novembra (OTS) - V dňoch 19. – 23. októbra 2014 sa konal už 50. ročník a zúčastnilo sa jej viac ako 6 500 vystavovateľov zo 105 krajín. Účasť na tomto veľtrhu je pre výrobcov vysoko prestížna aj preto, že ho navštevuje viac ako 150 000 návštevníkov.Už po niekoľko rokov sa zúčastňuje aj slovenský výrobca nápojov, firma McCarter a. s. a prezentuje nové produkty pod značkami RIO, RIO FRESH a ZEUS.
Tento rok do súťaže inovatívnych produktov bolo zaradených spolu 1 757 výrobkov. 25-členná medzinárodná odborná porota udelila prestížne ocenenie SIAL INNOVATION Selection 2014 až dvom výrobkom vyrábaným v McCarteri. Funkčný nápoj JOOLS - zelený čaj upútal unikátnou fľaškou s integrovanou teleskopickou slamkou, ktorou konzument „loví“ praskajúce ovocné perličky v zelenom čaji. Pitie tohto prírodného nápoja dodá konzumentovi vitamíny netradičnou a zábavnou formou. Produkt bol vyvinutý pre anglického obchodného partnera a jeho predaj potvrdili už tri anglické maloobchodné reťazce.
Druhým oceneným výrobkom bol koncept nápoja Divas, ktorý spoločnosť McCarter vyvinula a vyrába pre značku Divas. Jedná sa o jedinečnú vitamínovú vodu zameranú na ženy, ktorá okrem vitamínov obsahuje aj L-Carnitin, β-glucan a Coenzyme Q10. Porota ocenila chuť a kvalitu produktu, vysoký obsah vitamínov a použitie stévie.
Získanie štyroch medzinárodných ocenení na troch svetových výstavách v rokoch 2012 – 2014 prinieslo výrazný nárast exportu a zabezpečilo slovenskej spoločnosti McCarter pozíciu lídra nápojových inovácií vo svetovom meradle. Spojením skvelých nápadov, kreatívnych grafikov a najnovšieho spôsobu studeného aseptického plnenia dosahujú jej výrobky svetové kvalitatívne parametre.
Napriek tomu sa nezabúda na slovenského spotrebiteľa a preto sa firma pravidelne zapája do aktivít na podporu predaja slovenských výrobkov ako je projekt Kvalita z našich regiónov. V tomto roku McCarter podporil aj charitatívny projekt Úsmev ako dar a deťom z detských domov venoval časť tržieb z predaja čerstvých ovocných a zeleninových štiav RIO FRESH.
„Tešíme sa, že sme v posledných rokoch zaznamenali rast záujmu slovenského spotrebiteľa o kvalitné domáce výrobky, ale zároveň by sme privítali väčšiu podporu zo strany slovenských štátnych inštitúcií“, hovorí Ing. Milan Pašmík, predseda predstavenstva spoločnosti McCarter a. s. „Je zarážajúce, keď sa na jednej strane hovorí o podpore domácich výrobcov a pritom v televízii vidíme ako sa na zasadnutiach popíjajú produkty poľskej značky RELAX, českej značky Hello alebo rakúskej značky Rauch. Radi by sme tam videli niečo naše – slovenské. Ak máme úspešne reprezentovať v zahraničí, musíme začať doma.“ dodal Ing. Milan Pašmík.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR