Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Tlačové správy

Výrobky značky Tesco môžete vrátiť bez bločku či bez dôvodu



Spoločnosť Tesco Stores SR, a.s. spúšťa program, ktorý umožní zákazníkom vrátiť výrobok privátnych značiek aj bez bločka či bez dôvodu na reklamáciu - stačí ak s výrobkom jednoducho nie sú ...



Zdieľať
tesco BRATISLAVA 4. októbra (WBN/PR) - Spoločnosť Tesco Stores SR, a.s. spúšťa program, ktorý umožní zákazníkom vrátiť výrobok privátnych značiek aj bez bločka či bez dôvodu na reklamáciu – stačí ak s výrobkom jednoducho nie sú spokojní. Program „Garancia 100 % spokojnosti“ štartuje 2. októbra vo všetkých obchodoch Tesco. Pričom na jej uplatnenie stačí zákazníkom doniesť čo i len otvorený Tesco výrobok z kategórie čerstvých a trvanlivých potravín, kozmetiky, drogérie či potrieb pre zvieratá.


„Kvalita produktov vlastných značiek Tesco je zárukou spokojnosti a preto sme sa rozhodli spokojnosť zákazníkovi garantovať,“ vyhlásila Andrea Lapuniková, marketingová riaditeľka spoločnosti Tesco Stores SR, a.s. Program sa týka všetkých potravín, drogérie, kozmetiky či potrieb pre zvieratá v rámci privátnych značiek Tesco, ktorými sú: Tesco Value, Tesco, Tesco Finest, Tesco Pravá chuť, Vitakids a Light Choices. V ich prípade stačí doniesť do najbližšej prevádzky Tesco tovar či jeho časť a zamestnanci na oddelení služieb zákazníkov automaticky vrátia plnú cenu tovaru. „Neustále pracujeme na zvyšovaní kvality našich výrobkov a za najdôležitejšiu považujeme dôveru zákazníkov,“ pokračuje Andrea Lapuniková. Podmienkou je, aby tovar bol vrátený ešte v záručnej dobe, pri čerstvých potravinách do 24 hodín. Zákazník v prípade vlastných značiek Tesco dokonca nemusí priniesť ani bloček. Ak vráti tovar bez bločku, zamestnanci obchodu mu vyplatia aktuálnu cenu. Ak si bloček donesie, obchod mu vráti sumu, ktorú za tovar zaplatil.

Program „Garancia 100 % spokojnosti“ sa okrem uvedených privátnych značiek týka aj voľných výrobkov z kategórií ovocia, zeleniny, mäsa alebo pečiva. Keďže pri tých nie je na prvý pohľad zrejmé, že ide o produkty niektorej z rád Tesco výrobkov, je potrebné, aby zákazník mal pokladničný blok k nákupu. „To isté platí v prípade, že zákazník vráti výrobok, ktorý už nepredávame. I vtedy bude potrebovať bloček,“ podotýka Andrea Lapuniková.

Najdôležitejšia na programe „Garancia 100 % spokojnosti“ zostáva skutočnosť, že zákazník nemusí späť priniesť celý Tesco výrobok. „Napríklad ak zákazník otvorí a ochutná jogurt našej značky Tesco Pravá chuť a zistí, že nesplnil jeho očakávania, môže tovar vrátiť a obchod mu zaplatí celú cenu,“ upresňuje pravidlá Andrea Lapuniková.

Program spoločnosť plánuje komunikovať vo svojich obchodoch, bližšie informácie zákazníci získajú na centrách služieb zákazníkov, alebo na webstránke www.tesco.sk. V prípade vrátenie tovaru sa budú zamestnanci služieb zákazníkov pýtať na dôvod nespokojnosti. Tieto údaje spoločnosť využije na to, aby pokračovala v neustálom vylepšovaní svojich produktov. „Za uplynulé obdobie Tesco upravilo stovky výrobkov vlastných značiek,“ dodáva Andrea Lapuniková. Program „Garancia 100 % spokojnosti“ považuje za nástroj, ktorý je možno na Slovensku nezvyklý, no je to jeden z ďalších krokov bližšie k zákazníkovi.

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
SDKÚ chce jasnejšie definovanie úžery a zavedenie finančného arbitra
<< predchádzajúci článok
Slovenská pošta chce obnoviť vozidlový park za 24,9 milióna eur