|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Štvrtok 21.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Elvíra
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
Výrobky produktového radu Z lásky k tradícii opäť zabodovali vo voľbe spotrebiteľov
Tagy: PR Z lásky k tradícii
Obľúbené produkty reťazca Kaufland opäť zožali úspech vo Voľbe spotrebiteľov 2022. Spišské párky 80 % a Zemiakové lokše z produktového radu Z lásky k tradícii zvolili slovenskí ...
Zdieľať
19.5.2022 (Webnoviny.sk) - Obľúbené produkty reťazca Kaufland opäť zožali úspech vo Voľbe spotrebiteľov 2022. Spišské párky 80 % a Zemiakové lokše z produktového radu Z lásky k tradícii zvolili slovenskí spotrebitelia za Najlepšie novinky roka 2022 v kategóriách Párky a klobásy a Polotovary.
Marketingový program Voľba spotrebiteľov už 11. rok monitoruje, oceňuje a podporuje nové a inovované výrobky alebo produktové rady uvedené na slovenský trh. Ocenené výrobky sú vyhlásené na základe prieskumu v SR uskutočneného na reprezentatívnej vzorke 2 000 respondentov.
"V Kauflande ponúkame zákazníkom na jednom mieste široký sortiment za výhodné ceny a to, že naše produkty spotrebitelia ocenili ako Najlepšie novinky vo svojej kategórii, nás nesmierne teší. V produktovom rade Z lásky k tradícii prinášame výlučne slovenské výrobky vyrobené zo slovenských surovín. A hoci naši zákazníci skutočne radi skúšajú rôzne novinky v našej ponuke, zdá sa, že tradičné chute majú pre mnohých stále svoje čaro," konštatuje Samuel Machajdík, hovorca spoločnosti Kaufland Slovensko.
Tohtoročné ocenenie produktov z radu Z lásky k tradícii nie je premiérové - pred dvoma rokmi získali víťazné umiestnenia Detský tvarohovo-smotanový dezert v kategórii Mliečne dezerty a mäkký zrejúci Syr s bielou plesňou v kategórii Syry. V roku 2019 tak isto bodovali nové produkty z radu Z lásky k tradícii, a to Smotanový jogurt a Slovenská šunka.
Informačný servis
Zdroj: Webnoviny.sk - Výrobky produktového radu Z lásky k tradícii opäť zabodovali vo voľbe spotrebiteľov © SITA Všetky práva vyhradené.
Marketingový program Voľba spotrebiteľov už 11. rok monitoruje, oceňuje a podporuje nové a inovované výrobky alebo produktové rady uvedené na slovenský trh. Ocenené výrobky sú vyhlásené na základe prieskumu v SR uskutočneného na reprezentatívnej vzorke 2 000 respondentov.
"V Kauflande ponúkame zákazníkom na jednom mieste široký sortiment za výhodné ceny a to, že naše produkty spotrebitelia ocenili ako Najlepšie novinky vo svojej kategórii, nás nesmierne teší. V produktovom rade Z lásky k tradícii prinášame výlučne slovenské výrobky vyrobené zo slovenských surovín. A hoci naši zákazníci skutočne radi skúšajú rôzne novinky v našej ponuke, zdá sa, že tradičné chute majú pre mnohých stále svoje čaro," konštatuje Samuel Machajdík, hovorca spoločnosti Kaufland Slovensko.
Tohtoročné ocenenie produktov z radu Z lásky k tradícii nie je premiérové - pred dvoma rokmi získali víťazné umiestnenia Detský tvarohovo-smotanový dezert v kategórii Mliečne dezerty a mäkký zrejúci Syr s bielou plesňou v kategórii Syry. V roku 2019 tak isto bodovali nové produkty z radu Z lásky k tradícii, a to Smotanový jogurt a Slovenská šunka.
Informačný servis
Zdroj: Webnoviny.sk - Výrobky produktového radu Z lásky k tradícii opäť zabodovali vo voľbe spotrebiteľov © SITA Všetky práva vyhradené.
Tagy: PR Z lásky k tradícii
nasledujúci článok >>
Bude piata voľba detského komisára úspešná? Poslanci majú na výber zo štyroch kandidátov
Bude piata voľba detského komisára úspešná? Poslanci majú na výber zo štyroch kandidátov
<< predchádzajúci článok
Pri Bratislave sa vykoľajil nákladný vlak, dôjsť malo k úniku väčšieho množstva pohonných hmôt (foto)
Pri Bratislave sa vykoľajil nákladný vlak, dôjsť malo k úniku väčšieho množstva pohonných hmôt (foto)