Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Auto moto

29. apríla 2006

Výrobca automobilov Ford uvedie na trh novú reality šou



Automobilová spoločnosť Ford Motor, ktorá sponzoruje americkú spevácku súťaž American Idol, plánuje svoju vlastnú reality šou.



Zdieľať
  Účastníci v nej budú súťažiť v navrhovaní modelov áut v spolupráci s návrhármi, ktorí v súčasnosti pre Ford Motor pracujú.
      Spoločnosť už zverejnila promočné video o súťaži na stretnutí obchodných zástupcov a pokračuje v ďalších krokoch, aby bola nová šou úspešná. "Je to perfektný nápad," povedal analytik Jim Sanfilippo zo spoločnosti Automotive Marketing Consultants, ktorý zároveň označil súťaž ako dobrý spôsob na pritiahnutie zákazníkov. "Je to cesta ako pritiahnuť ľudí a zabezpečiť, aby sa so značkou Ford stotožnili," dodal Sanfillipo.
      Za prvý štvrťrok zaznamenal Ford, druhý najväčší výrobca áut, stratu 970 miliónov dolárov. Predaj áut spoločnosti v USA klesol v období Január - Marec o tri percentá, aj napriek tomu, že celosvetový predaj sa v porovnaní z minulým rokom o tri percentá zvýšil.

(TASR)


   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Angelina Jolieová rozprávala o začiatku svojho vzťahu s Bradom Pittom
<< predchádzajúci článok
Kondómy čoskoro nahradí mužská hormonálna antikoncepcia

Výrobca automobilov Ford uvedie na trh novú reality šou - diskusné fórum čitateľov

Už im tečie do topánok...29.4. 4:07:10