|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Streda 6.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Renáta
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
01. februára 2014
Vynaliezavý klient sa vďaka letenke takmer rok stravoval zdarma
Muž si po zakúpení jednej letenky do prvej triedy tristokrát zmenil cieľovú destináciu letu, aby mohol využiť bezplatnú stravu a nápoje vo VIP salóne.
Zdieľať
Vynaliezavý klient leteckej spoločnosti China Eastern Airlines si vďaka jedinej letenke zabezpečil bezplatnú stravu na takmer celý rok. Zákazník po zakúpení letenky do prvej triedy v priebehu jedného roka tristokrát zmenil plánovaný cieľ letu, aby si mohol vychutnať bezplatný servis vo VIP salóne.
Mužovi sa rovnaký scenár podarilo zopakovať tristokrát, než začal byť personál letiska podozrievavý. Keď sa mu platnosť letenky chýlila ku koncu, let úplne zrušil a nechal si vrátiť plnú cenu.
Podľa informácií portálu News.Com.Au zamestnanci správanie zákazníka odsúdili, hovorkyňa letiska však uviedla, že neexistoval žiadny legálny spôsob, ako mu v jeho konaní mohli zabrániť.
www.news.com.au,