|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 22.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Cecília
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
Vyhraj prémiový odvoz na EURO 2016 alebo lístky
BRATISLAVA 4. mája 2016 (WBN/PR) Automobilka Hyundai, ako oficiálny sponzor pre EURO 2016, ...
Zdieľať
BRATISLAVA 4. mája 2016 (WBN/PR)
Automobilka Hyundai, ako oficiálny sponzor pre EURO 2016, vytvorila video zobrazujúce vášeň pravých fanúšikov. Príbeh mladého chlapca, ktorý tvrdo pracuje, aby si mohol kúpiť vstupenku na zápas. Chlapec robí mnoho malých prác a šetrí si svoje peniaze. Keď si ju už konečne môže dovoliť zistí však, že vstupenky už boli vypredané. Našťastie jeho rodičia vezmú chlapca do Hyundai Fan Parku, kde sa mu dostane úžasný zážitok. Spolu so svojimi rodičmi povzbudzuje svoje družstvo a je obklopený ďalšími ozajstnými fanúšikmi (Real Fans).
Existuje niekoľko málo šťastlivcov, ktorým sa podarilo získať vstupenky na zápas, ale nie každý má také šťastie. Hyundai preto vytvoril online Fan Park, ktorý umožní fanúšikom šancu zapojiť sa na všetky akcie.
Jediné, čo musíte urobiť, je nahrať svoju fotku o tom, ako veľkým naozajstným fanúšikom ste. Fotografia s najvyššími počtami hlasov vyhráva vstupenky.
Ak už máte lístky, tak môžete vyhrať Prémiový odvoz, ktorý Vás dopraví zo zápchy do hotela a na zápas vo veľkom štýle
Toto video je prvé v sérii dvoch videí, ktoré bolo spustené k začiatku turnaja Euro 2016.
Odkaz na Digital Fan Park: http://euro2016.hyundai.com/euro2016/en/index.php
Zdroj: WebNoviny.sk © SITA Všetky práva vyhradené.
Automobilka Hyundai, ako oficiálny sponzor pre EURO 2016, vytvorila video zobrazujúce vášeň pravých fanúšikov. Príbeh mladého chlapca, ktorý tvrdo pracuje, aby si mohol kúpiť vstupenku na zápas. Chlapec robí mnoho malých prác a šetrí si svoje peniaze. Keď si ju už konečne môže dovoliť zistí však, že vstupenky už boli vypredané. Našťastie jeho rodičia vezmú chlapca do Hyundai Fan Parku, kde sa mu dostane úžasný zážitok. Spolu so svojimi rodičmi povzbudzuje svoje družstvo a je obklopený ďalšími ozajstnými fanúšikmi (Real Fans).
Existuje niekoľko málo šťastlivcov, ktorým sa podarilo získať vstupenky na zápas, ale nie každý má také šťastie. Hyundai preto vytvoril online Fan Park, ktorý umožní fanúšikom šancu zapojiť sa na všetky akcie.
Jediné, čo musíte urobiť, je nahrať svoju fotku o tom, ako veľkým naozajstným fanúšikom ste. Fotografia s najvyššími počtami hlasov vyhráva vstupenky.
Ak už máte lístky, tak môžete vyhrať Prémiový odvoz, ktorý Vás dopraví zo zápchy do hotela a na zápas vo veľkom štýle
Toto video je prvé v sérii dvoch videí, ktoré bolo spustené k začiatku turnaja Euro 2016.
Odkaz na Digital Fan Park: http://euro2016.hyundai.com/euro2016/en/index.php
Zdroj: WebNoviny.sk © SITA Všetky práva vyhradené.