|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Štvrtok 19.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Judita
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
Vyhlásenie členov Slovenskej aliancie moderného obchodu
Členovia Slovenskej aliancie moderného obchodu (SAMO) - Billa, Kaufland, Lidl, Metro a Tesco sa dôrazne ohradzujú voči tvrdeniam, ktoré odzneli dňa 22.11.2016 v televízii Markíza ...
Zdieľať
Foto: TASR - Michal Svítok
Bratislava 23. novembra (OTS) - Členovia Slovenskej aliancie moderného obchodu (SAMO) - Billa, Kaufland, Lidl, Metro a Tesco sa dôrazne ohradzujú voči tvrdeniam, ktoré odzneli dňa 22.11.2016 v televízii Markíza v relácii Televízne noviny, že slovenská legislatíva povoľuje čerstvé rožky v obchodoch zamrazovať a následne ich pred ponúkaním spotrebiteľovi rozmraziť.Podľa súčasnej Vyhlášky Ministerstva pôdohospodárstva a rozvoja vidieka Slovenskej republiky o pekárskych výrobkoch môžu pekárske výrobky zamrazovať výhradne iba výrobcovia vo svojej výrobe. Takéto mrazené pekárske výrobky vyrábajú aj samotní slovenskí producenti. Avšak, ak ide o „čerstvý pekársky výrobok“ kam patrí aj do obchodu dodaný „čerstvý“ rožok, ten musí byť predaný do 24 hodín od jeho upečenia.
Obchodníci združení v SAMO, praktiky zamrazovania čerstvých rožkov nepoužívajú a dodržiavajú postupy vzťahujúce sa na čerstvé pekárske výrobky popísané vo vyhláške o pekárskych výrobkoch.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR