![]() |
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
![]() |
||||||
Nedeľa 23.2.2025
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
![]() |
||||||
Meniny má Roman, Romana
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|

Vo svojej novej knihe, ktorú preložili do 24 jazykov, pátra po skutočných dôvodoch úspechu. Je možné, aby dieťa z problémovej a chudobnej rodiny bolo v živote úspešnejšie ako dieťa materiálne zaistené a rodičmi podporované? Čo by sme mali v našich deťoch povzbudzovať a rozvíjať? Je charakter dôležitejší než znalosti? A dá sa formovať? Autor si kladie provokatívne otázky a odpovedá na ne s pomocou najnovších vedeckých, hlavne psychologických poznatkov.
Hoci sa kniha nevyhýba odbornejším pojmom a problémom, je napísaná pútavo. Titul ponúka množstvo príkladov z praxe - príbehov detí a rodín, ku ktorým sa autor opakovane vracal niekoľko rokov. Publikácia je zásadným príspevkom do diskusie, ako by malo vyzerať vzdelávanie detí. Ocenia ju nielen rodičia a pedagógovia, ale aj politici a úradníci.
Paul Tough (1967) píše články do prestížnych amerických novín a periodík (New York Times, New Yorker). Medzi jeho obľúbené témy patria vzdelanie, rodičovstvo, chudoba a politika.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR