|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Utorok 5.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Imrich
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
Všetci zákazníci si zaslúžia rovnaké ceny Foto: Lidl Slovenská republika
Bratislava 4. januára (OTS) - Správna voľba, tak znie slogan obchodného reťazca Lidl. Tento slogan je pravdivý v Sobranciach aj v Pezinku, v Dolnom Kubíne i v Štúrove. V centre pozornosti spoločnosti Lidl je vždy zákazník a keďže si všetkých zákazníkov váži rovnako, ponúka im aj rovnaké ceny. Všetci zákazníci si zaslúžia rovnaké ceny Foto: Lidl Slovenská republika
Lidl má na Slovensku 124 predajní v 88 mestách, cena je však iba jedna. Alebo inak povedané, ak Vás nákup v Bratislave vyšiel 10 €, za tie isté položky by ste 10 € zaplatili aj v Stropkove. „Sme presvedčení, že všetci naši zákazníci si zaslúžia rovnaké ceny. Nechceme zvýhodňovať žiaden región na úkor iného, a preto za svoj nákup zaplatíte v ktoromkoľvek Lidli rovnakú sumu. Odlišujeme sa tým od väčšiny našej konkurencie,“ uviedol Tomáš Bezák, hovorca spoločnosti Lidl. Od 1. januára 2016 platí na Slovensku znížená 10% DPH na vybrané potraviny, čo v cenovom vyjadrení predstavuje rozdiel 8,3%. Lidl sa však rozhodol ísť ešte ďalej a výrobky, na ktoré sa vzťahuje nová sadzba dane z pridanej hodnoty, zlacnil v priemere o 11,5 percenta. Zákazníkom táto zľava prinesie významnú úsporu. Kým do 31.12.2015 by za nákup masla (250 g), bravčovej krkovičky (400 g), čerstvého mlieka (1,5%, 1l), kuracích štvrtí (600 g), chleba (1000 g) a kuracích stehien (600 g) zaplatili 9,68 €, od 1. januára zaplatia o 15% menej, čo predstavuje úsporu 1,55 €.
Základným princípom obchodnej filozofie Lidla je jednoduchosť. Tento obchodný reťazec preto svojim zákazníkom ponúka iba tie produkty, ktoré naozaj potrebujú. Vďaka tomuto predvýberu je priemerný nákup v Lidli až o 15 minút kratší v porovnaní s inými supermarketmi. Z každého výrobku zo stálej ponuky sa v tejto maloobchodnej sieti predá 650 000 kusov ročne. Neležia teda dlho v regáloch, ale ich čerstvosť si ľudia vychutnávajú v pohodlí svojich domovov.
Orientácia na zákazníka, jednoduchosť, rovnako výhodné ceny, kvalita a čerstvosť. Lidl je správnou voľbou na celom Slovensku. Dôkazom sú aj výsledky nezávislých prieskumov verejnej mienky. Lidl v nich získal sedem ocenení Best Buy za najlepší pomer kvalita – cena na trhu a zákazníci mu tiež prisúdili medailu kvality QuDal.
Vždy aktuálne a zaujímavé informácie o spoločnosti Lidl Slovenská republika nájdete na sociálnych sieťach.
Facebook: https://www.facebook.com/lidlslovensko
Instagram: https://instagram.com/lidlsk/
YouTube: https://www.youtube.com/channel/UC5oGq-pQRauK3TFdDa0ZPAQ
LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/lidl-slovenská-republika-v-o-s-
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR