|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Utorok 5.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Imrich
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
10. januára 2011
VOYAGE vydal prvý špeciál o Izraeli na Slovensku!
Voyage magazín, špecializovaný cestovateľský dvojmesačník, vo svojom prvom tohtoročnom vydaní 1/2011 prináša 28 stranový špeciál o možnostiach dovolenkových aktivít v Izraeli. Špeciál je ...
Zdieľať
BRATISLAVA 10. januára (WBN/PR) - Voyage magazín, špecializovaný cestovateľský dvojmesačník, vo svojom prvom tohtoročnom vydaní 1/2011 prináša 28 stranový špeciál o možnostiach dovolenkových aktivít v Izraeli. Špeciál je výsledkom viac než dvojročnej spolupráce magazínu Voyage a ministerstva turizmu Izraela. Podľa slov riaditeľa pre strednú Európu izraelského ministerstva turizmu, Jehudu Shena, “ je Izrael pre Slovákov atraktívnou krajinou najmä v spojení s náboženskými cestami, no verím, že si túto krajinu obľúbia aj ako cieľové dovolenkové miesto. Vydaný špeciál napomôže v orientácii o atraktivitách a atrakciách, ktoré Izrael dokáže ponúknuť aj najnáročnejšiemu klientovi”.
Izrael vlani zaznamenal rekordnú návštevnosť, kedy do krajiny pricestovalo 3,45 milióna turistov. Je to až o 26 percent viac ako v roku 2009 a o 14 percent viac ako v roku 2008, ktorý bol pre vtedajší turistický ruch rekordný. Izrael totiž pred dvoma rokmi napočítal až 3 milióny návštevníkov. Podľa ministra cestovného ruchu Stasa Misežnikova najviac turistov prišlo do Izraela zo Spojených štátov amerických, bolo ich až 625-tisíc. Nasledovali turisti z Ruska, Francúzska, Británie a Nemecka. Takmer 40 percent zo všetkých turistov definovalo svoju návštevu ako pútnicku cestu s jediným cieľom – aby navštívili sväté miesta. 15 percent turistov si vybralo Izrael vyslovene ako dovolenkovú destináciu.
Špeciál na 28 stranách prináša prehľad histórie, kultúry, najvýznamnejších pamiatok, turistických cieľov a rekreačných stredísk. Šéfredaktor Voyage magazínu Marek Horečný uviedol: “spoluprácu si veľmi vážim, práca na špeciáli bola výzvou a verím, že sa nám podarilo predstaviť Izrael ako skvelú dovolenkovú príležitosť. Vo veľkej miere sme využili vlastné skúsenosti a zážitky z ciest po krajine”. Najnavštevovanejším miestom Izraela sa v roku 2010 stal Múr nárekov, ktorý si nenechalo ujsť takmer 80 percent turistov, v návštevnosti nasledovali historické pamiatky ako Židovská štvrť v Jeruzaleme (73%), Chrám Božieho hrobu (61%), Via Dolorosa (60%)a Olivová hora (55%).
Špeciál je nepredajnou prílohou vydania Voyage magazínu 1/2011 a rovnako ho nájdete v prezentačnom stánku Izraela na Medzinárodnom veľtrhu cestovného ruchu, ktorý sa uskutoční v dňoch 20. – 23. januára 2011 v areáli INCHEBA Expo Bratislava.
Špeciál na 28 stranách prináša prehľad histórie, kultúry, najvýznamnejších pamiatok, turistických cieľov a rekreačných stredísk. Šéfredaktor Voyage magazínu Marek Horečný uviedol: “spoluprácu si veľmi vážim, práca na špeciáli bola výzvou a verím, že sa nám podarilo predstaviť Izrael ako skvelú dovolenkovú príležitosť. Vo veľkej miere sme využili vlastné skúsenosti a zážitky z ciest po krajine”. Najnavštevovanejším miestom Izraela sa v roku 2010 stal Múr nárekov, ktorý si nenechalo ujsť takmer 80 percent turistov, v návštevnosti nasledovali historické pamiatky ako Židovská štvrť v Jeruzaleme (73%), Chrám Božieho hrobu (61%), Via Dolorosa (60%)a Olivová hora (55%).
Špeciál je nepredajnou prílohou vydania Voyage magazínu 1/2011 a rovnako ho nájdete v prezentačnom stánku Izraela na Medzinárodnom veľtrhu cestovného ruchu, ktorý sa uskutoční v dňoch 20. – 23. januára 2011 v areáli INCHEBA Expo Bratislava.