|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Pondelok 18.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Eugen
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
03. decembra 2009
Volkswagen po dlhom čase predstavuje pick-up
Jednoduchý a účelný dizajn novinky vychádza z minuloročného konceptu. Najprv sa hovorilo o názve Robust, no sériová verzia pick-upu sa nakoniec bude volať Amarok. Zo začiatku predaja bude k ...
Zdieľať
BRATISLAVA 3. decembra (WEBNOVINY) - Jednoduchý a účelný dizajn novinky vychádza z minuloročného konceptu. Najprv sa hovorilo o názve Robust, no sériová verzia pick-upu sa nakoniec bude volať Amarok. Zo začiatku predaja bude k dispozícii iba štvordverový „double cab“ a v prvej polovici roka 2011 by mal pribudnúť aj „single-cab“ s kratšou kabínou a dvomi dverami.
Nový pick-up s dĺžkou 5,25 metra má korbu vo výške 525 mm. Je dlhá 1555 mm a široká 1620 mm. S rozlohou 2,52 m2 tak unesie až 1,15 tony. Amarok je schopný ťahať príves až do hmotnosti 2,8 tony a zdolať 45 stupňové stúpanie.
Na pohon budú zatiaľ k dispozícii dva vznetové štvorvalce s objemom 2 litre. Ten základný dosahuje výkon 90 kW (122 k) a krútiaci moment 340 Nm. Silnejší s dvojitým preplňovaním sa môže pochváliť výkonom 120 kW (163 k) a krútiacim momentom rovných 400 Nm. Výrobca udáva kombinovanú spotrebu slabšieho motora 7,6 litra nafty na 100 km. Silnejší agregát si vypýta o 0,2 litra na 100 km viac.
Zákazníci si budú môcť vyberať medzi tromi typmi pohonu. Základom bude verzia s poháňanou iba zadnou nápravou. V ponuke bude tiež permanentná „štvorkolka“ a verzia s pripojiteľným pohonom prednej nápravy. Amarok dostane medzinápravový diferenciál Torsen, ktorý rozdeľuje krútiaci moment medzi prednú a zadnú nápravu v pomere 40:60. U každej verzie bude za príplatok uzávierka zadného diferenciálu.
Volkswagen Amarok sa bude predávať v troch stupňoch výbavy. Základná „pracovná“ verzia nebude mať ani centrálne uzamykanie a ani elektrické ovládanie okien, či zrkadiel. Bude mať nelakované nárazníky, spätné zrkadlá a kľučky dverí. Jazdiť bude na 16-palcových oceľových kolesách.
Vyšší stupeň výbavy Trendline bude mať spomínané exteriérové prvky lakované vo farbe karosérie, a okrem iného nebude chýbať ani poloautomatická klimatizácia Climatic, tempomat, hmlovky, či rádio s CD prehrávačom. Štandardom budú tiež 16-palcové disky kolies z ľahkej zliatiny.
Najvyššia výbava Highline bude mať už aj chrómované doplnky exteriéru, automatickú klimatizáciu Climatronic, lepšiu audio aparatúru a 17-palcové zliatinové disky kolies.
Volkswagen Amarok sa bude vyrábať v argentínskom Buenos Aires. Predaj odštartuje už začiatkom budúceho roka, no iba v Južnej Amerike. Do Európy sa tento model dostane až v druhej polovici roka 2010.
Ondrej Rabatin
Nový pick-up s dĺžkou 5,25 metra má korbu vo výške 525 mm. Je dlhá 1555 mm a široká 1620 mm. S rozlohou 2,52 m2 tak unesie až 1,15 tony. Amarok je schopný ťahať príves až do hmotnosti 2,8 tony a zdolať 45 stupňové stúpanie.
Na pohon budú zatiaľ k dispozícii dva vznetové štvorvalce s objemom 2 litre. Ten základný dosahuje výkon 90 kW (122 k) a krútiaci moment 340 Nm. Silnejší s dvojitým preplňovaním sa môže pochváliť výkonom 120 kW (163 k) a krútiacim momentom rovných 400 Nm. Výrobca udáva kombinovanú spotrebu slabšieho motora 7,6 litra nafty na 100 km. Silnejší agregát si vypýta o 0,2 litra na 100 km viac.
Zákazníci si budú môcť vyberať medzi tromi typmi pohonu. Základom bude verzia s poháňanou iba zadnou nápravou. V ponuke bude tiež permanentná „štvorkolka“ a verzia s pripojiteľným pohonom prednej nápravy. Amarok dostane medzinápravový diferenciál Torsen, ktorý rozdeľuje krútiaci moment medzi prednú a zadnú nápravu v pomere 40:60. U každej verzie bude za príplatok uzávierka zadného diferenciálu.
Volkswagen Amarok sa bude predávať v troch stupňoch výbavy. Základná „pracovná“ verzia nebude mať ani centrálne uzamykanie a ani elektrické ovládanie okien, či zrkadiel. Bude mať nelakované nárazníky, spätné zrkadlá a kľučky dverí. Jazdiť bude na 16-palcových oceľových kolesách.
Vyšší stupeň výbavy Trendline bude mať spomínané exteriérové prvky lakované vo farbe karosérie, a okrem iného nebude chýbať ani poloautomatická klimatizácia Climatic, tempomat, hmlovky, či rádio s CD prehrávačom. Štandardom budú tiež 16-palcové disky kolies z ľahkej zliatiny.
Najvyššia výbava Highline bude mať už aj chrómované doplnky exteriéru, automatickú klimatizáciu Climatronic, lepšiu audio aparatúru a 17-palcové zliatinové disky kolies.
Volkswagen Amarok sa bude vyrábať v argentínskom Buenos Aires. Predaj odštartuje už začiatkom budúceho roka, no iba v Južnej Amerike. Do Európy sa tento model dostane až v druhej polovici roka 2010.
Ondrej Rabatin