|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Štvrtok 19.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Judita
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
23. novembra 2009
Volkswagen chce strojnásobiť predaj v južnej Číne
Automobilka Volkswagen, ktorá je najväčším európskym výrobcom vozidiel, plánuje do roku 2018 viac ako strojnásobiť predaj v južnej Číne. Je to hlavná súčasť zámeru zdvojnásobiť počet predaných ...
Zdieľať
PEKING 23. novembra (WEBNOVINY) - Automobilka Volkswagen, ktorá je najväčším európskym výrobcom vozidiel, plánuje do roku 2018 viac ako strojnásobiť predaj v južnej Číne. Je to hlavná súčasť zámeru zdvojnásobiť počet predaných áut v celej Číne do roku 2018 na 2 mil. vozidiel. V nedeľu to povedal šéf čínskej divízie Volkswagenu Winfried Vahland. VW je dominantným hráčom na trhoch severnej a východnej Číny prostredníctvom partnerstiev s automobilkami SAIC Motor a FAW Group a na každom z týchto trhov má vyše 20-percentný trhový podiel. V južnej Číne však zaberá iba 12 % trhu.
Volkswagen začal realizovať svoju stratégiu pre južnú Čínu v roku 2007 v Hong-Kongu, ktorý určuje trend pre celý región. V Hong-Kongu sa VW stal najlepšie predávanou európskou značkou a za január až október tohto roka mal na tamojšom trhu 21-percentný podiel, čím sa zaradil na druhé miesto za Toyotou, ktorá na hongkonskom trhu zaberá 22 %. Vedenie Volkswagenu je však presvedčené, že v roku 2010 bude automobilka na trhu jednotkou. Podľa Winfrieda Vahlanda v Číne vrátane Hong-Kongu by mal Volkswagen v tomto roku predať zhruba 1,4 mil. áut, čiže o vyše 35 % viac ako v roku 2008. V septembri VW uviedol, že v priebehu rokov 2009 až 2011 v Číne investuje 4 mld. eur na rozšírenie výroby a na výskum a vývoj.
Koncern Volkswagen pôsobí na Slovensku prostredníctvom svojej dcérskej spoločnosti Volkswagen Slovakia, ktorá je výrobno-montážnym podnikom. Spoločnosť dosiahla v roku 2008 tržby 5,178 mld. eur. V uplynulom roku sa v závode v Bratislave vyrobilo 188 tis. vozidiel.
SITA/Reuters
Volkswagen začal realizovať svoju stratégiu pre južnú Čínu v roku 2007 v Hong-Kongu, ktorý určuje trend pre celý región. V Hong-Kongu sa VW stal najlepšie predávanou európskou značkou a za január až október tohto roka mal na tamojšom trhu 21-percentný podiel, čím sa zaradil na druhé miesto za Toyotou, ktorá na hongkonskom trhu zaberá 22 %. Vedenie Volkswagenu je však presvedčené, že v roku 2010 bude automobilka na trhu jednotkou. Podľa Winfrieda Vahlanda v Číne vrátane Hong-Kongu by mal Volkswagen v tomto roku predať zhruba 1,4 mil. áut, čiže o vyše 35 % viac ako v roku 2008. V septembri VW uviedol, že v priebehu rokov 2009 až 2011 v Číne investuje 4 mld. eur na rozšírenie výroby a na výskum a vývoj.
Koncern Volkswagen pôsobí na Slovensku prostredníctvom svojej dcérskej spoločnosti Volkswagen Slovakia, ktorá je výrobno-montážnym podnikom. Spoločnosť dosiahla v roku 2008 tržby 5,178 mld. eur. V uplynulom roku sa v závode v Bratislave vyrobilo 188 tis. vozidiel.
SITA/Reuters