|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 22.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
15. novembra 2018
Volkswagen chce novou výrobnou stratégiou zvýšiť produktivitu o 30 %
Značka Volkswagen plánuje svojou výrobnou stratégiou Transform.Together do roku 2025 zvýšiť produktivitu na celom svete o 30 % v porovnaní s rokom 2018. Produkcia takto ...
Zdieľať
Ilustračné foto. Foto: TASR/AP
Bratislava 15. novembra (TASR) - Značka Volkswagen plánuje svojou výrobnou stratégiou Transform.Together do roku 2025 zvýšiť produktivitu na celom svete o 30 % v porovnaní s rokom 2018. Produkcia takto významne prispeje k dosiahnutiu cieľov v oblasti výnosov viac ako šesť percent pre značku Volkswagen. Spoločnosť Volkswagen Slovakia bude aj naďalej podporovať kultúru zlepšovania produktivity.Povedal to vo štvrtok v Bratislave na stretnutí s novinármi Andreas Tostmann, člen predstavenstva pre produkciu a logistiku značky Volkswagen, ktorý je zároveň aj predsedom Dozornej rady spoločnosti Volkswagen Slovakia.
Podľa jeho slov v oblasti produktivity chce spoločnosť patriť k tým najlepším. "Musíme dosiahnuť konkurencieschopné výnosy, aby sme mohli realizovať dôležité investície a zabezpečili tak pracovné miesta aj do budúcnosti. V Bratislave sa zamestnanci spoločnosti sústredia príkladne na efektivitu a produktivitu, z čoho sa môžu učiť aj ďalšie závody," povedal Tostmann.
Podľa Ralfa Sachta, predsedu predstavenstva Volkswagen Slovakia a člena predstavenstva pre technickú oblasť vo Volkswagene Slovakia, mienia aj naďalej v súlade so stratégiou Transform.Together podporovať dlhodobo etablovanú kultúru zameranú na zvyšovanie produktivity, ako aj ergonómie.
"V porovnaní s našou konkurenciou sa značka Volkswagen s ohľadom na manažment nákladov momentálne nachádza niekde uprostred, čo sťažuje investície. Naše procesy a štruktúry sú príliš komplexné. Aj pri štandardizácii v celosvetovom koncerne máme ešte rezervy. Preto teraz zavádzame jednotné štruktúry do všetkých závodov, ako aj jednotné a porovnateľné ukazovatele. V samotnej oblasti výroby máme potenciál efektivity spolu 2,6 miliardy eur v roku 2025," zdôraznil Tostmann.
Ekologické ukazovatele závodov chce značka zlepšiť o 45 % v porovnaní s referenčným rokom 2010.
Volkswagen Slovakia vyrobil na Slovensku od roku 1991 viac ako päť miliónov vozidiel. Je najväčším exportérom a zároveň najväčším súkromným zamestnávateľom. Zamestnáva 13.700 pracovníkov. So spolupracovníkmi je najväčším prispievateľom do verejných rozpočtov. Spoločnosť preinvestovala na Slovensku už 4,35 miliardy eur. Vyrába automobily Volkswagen Touareg, Audi Q7, Audi Q8, Porsche Cayenne, Volkswagen up!, Volkswagen e-up!, SEAT Mii, ŠKODA Citigo. Produkuje aj prevodovky, komponenty, ako aj zariadenia používané pri výrobe vozidiel.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR