BRATISLAVA 15. januára (WEBNOVINY) - V minulom roku sa na Slovensku predalo celkom 6 061 osobných a ľahkých úžitkových automobilov značky Peugeot, čo predstavuje medziročný nárast o 11,87 %.
Peugeot bol zároveň druhom najpredávanejšou značkou na slovenskom trhu. Ako ďalej agentúru SITA informovala communication and press manager spoločnosti Peugeot Slovakia, s.r.o. Ivana Orviská, značka v roku 2007 mierne zvýšila svoj podiel na trhu, a to zo 6,9 % na 7,3 %. "Tento progresívny vývoj sa opiera o nedávno uvedené modely ako 207, Boxer a Expert, ako aj o modely 206 a 307 a prvé predaje 308," povedala ďalej Orviská.
Až 22 % z celkového predaja v uplynulom roku predstavoval Peugeot 207. "Modely 206 a 207 boli jedným z najsilnejších bodov v rámci celkových predajov počas roku 2007 a spoločne tvoria až 47 % z celkového predaja," uviedla Orviská. K celkovému úspechu značky Peugeot na slovenskom trhu však výrazne prispel aj nárast predaja úžitkových automobilov.
Peugeot Slovakia, s.r.o., bola do Obchodného registra zapísaná 20. augusta 2001 a eviduje základné imanie vo výške 34,4 mil. Sk. Spoločnosť sa venuje nákupu a predaju motorových vozidiel značky Peugeot. Jej 100-percentným vlastníkom je akciová spoločnosť Automobiles Peugeot so sídlom vo Francúzsku
SITA