|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Pondelok 23.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Nadežda
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
02. novembra 2014
Vlaky zadarmo môžu ohroziť prímestské autobusy, tvrdí BSK
Zavedenie bezplatného cestovania v železničnej doprave pre vybraných cestujúcich môže v Bratislavskom kraji spôsobiť rušenie prímestských autobusových spojov. Bratislavský kraj pritom ...
Zdieľať
BRATISLAVA 2. novembra (WEBNOVINY) - Zavedenie bezplatného cestovania v železničnej doprave pre vybraných cestujúcich môže v Bratislavskom kraji spôsobiť rušenie prímestských autobusových spojov.
Bratislavský kraj pritom zdôrazňuje aj súvis s novelou zákona o dani z motorových vozidiel. "Toto opatrenie aj v prípade kombinácie, že sa schváli centralizácia dane z motorových vozidiel, budú mať za následok s najväčšou pravdepodobnosťou rušenie prímestských spojov," povedala pre agentúru SITA hovorkyňa Bratislavského kraja Iveta Tyšlerová.
Odporúčame:
Autobusári považujú vlaky zadarmo za nesystémový krok
Vlaky zadarmo budú stáť viac, upozorňuje exporadca Radičovej
Matovičovi prekáža, že vlaky zadarmo budú aj pre Rakúšanov
Vláda výrazne zvýši dane, kryje to vlakmi zadarmo, tvrdí KDH
Tyšlerová zároveň zdôraznila, že o riadení dopravy by mali rozhodovať samosprávne kraje. "V týchto dňoch sa hovorilo aj o vytvorení centrálnej organizácie, ktorá by mala objednávať výkony vo verejnej autobusovej doprave a v železničnej doprave v jednotlivých regiónoch. To by však bolo zase len rozhodovanie od zeleného stola. Rozhodovať by mali samosprávne kraje, pretože tie najlepšie poznajú potreby regiónov," dodala krajská hovorkyňa.
Hlasovanie o návrhu zákona o dani z motorových vozidiel posunuli poslanci NR SR na ďalšiu schôdzu, ktorá bude v novembri. Predseda Bratislavského kraja Pavol Frešo pritom hovorí, že ak prejde navrhovaný zákon, kraje nebudú môcť rozhodovať o svojich príjmoch a porušuje sa tým princíp samosprávnosti.
Frešo tiež upozornil, že ak sa to neupraví, Bratislavský kraj očakáva v roku 2015 zhoršenie verejných služieb v doprave, školstve a sociálnej starostlivosti, na ktoré pôjde pre zmeny v dani z motorových vozidiel o 25 miliónov eur ročne menej.
Bratislavský kraj pritom zdôrazňuje aj súvis s novelou zákona o dani z motorových vozidiel. "Toto opatrenie aj v prípade kombinácie, že sa schváli centralizácia dane z motorových vozidiel, budú mať za následok s najväčšou pravdepodobnosťou rušenie prímestských spojov," povedala pre agentúru SITA hovorkyňa Bratislavského kraja Iveta Tyšlerová.
Autobusári považujú vlaky zadarmo za nesystémový krok
Vlaky zadarmo budú stáť viac, upozorňuje exporadca Radičovej
Matovičovi prekáža, že vlaky zadarmo budú aj pre Rakúšanov
Vláda výrazne zvýši dane, kryje to vlakmi zadarmo, tvrdí KDH
Tyšlerová zároveň zdôraznila, že o riadení dopravy by mali rozhodovať samosprávne kraje. "V týchto dňoch sa hovorilo aj o vytvorení centrálnej organizácie, ktorá by mala objednávať výkony vo verejnej autobusovej doprave a v železničnej doprave v jednotlivých regiónoch. To by však bolo zase len rozhodovanie od zeleného stola. Rozhodovať by mali samosprávne kraje, pretože tie najlepšie poznajú potreby regiónov," dodala krajská hovorkyňa.
Hlasovanie o návrhu zákona o dani z motorových vozidiel posunuli poslanci NR SR na ďalšiu schôdzu, ktorá bude v novembri. Predseda Bratislavského kraja Pavol Frešo pritom hovorí, že ak prejde navrhovaný zákon, kraje nebudú môcť rozhodovať o svojich príjmoch a porušuje sa tým princíp samosprávnosti.
Frešo tiež upozornil, že ak sa to neupraví, Bratislavský kraj očakáva v roku 2015 zhoršenie verejných služieb v doprave, školstve a sociálnej starostlivosti, na ktoré pôjde pre zmeny v dani z motorových vozidiel o 25 miliónov eur ročne menej.