|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Pondelok 23.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Nadežda
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
18. februára 2015
VLÁDA: Tento rok sa vyhlási súťaž na vytvorenie značky Slovenska
Na snímke podpredseda vlády SR a minister zahraničných vecí a európskych záležitostí SR Miroslav Lajčák (vľavo) a podpredseda vlády SR a minister financií SR Peter Kažimír.
Zdieľať
Na snímke podpredseda vlády SR a minister zahraničných vecí a európskych záležitostí SR Miroslav Lajčák (vľavo) a podpredseda vlády SR a minister financií SR Peter Kažimír. Foto: TASR/Štefan Puškáš
Bratislava 18. februára (TASR) - V máji by malo byť vyhlásené verejné obstarávanie na vytvorenie jednotnej značky Slovenska. Predpokladá to materiál o procese tvorby značky SR, ktorý dnes vzala vláda na vedomie.Súťažné návrhy sa majú vyhodnotiť v septembri s tým, že víťaz musí zmapovať verejné vnímanie značky a spätnú väzbu zapracovať do finálneho produktu. Jeho oficiálne predstavenie je predbežne naplánované na apríl budúceho roka.
Cieľom vytvorenia značky Slovenska je podľa ministerstva zahraničných vecí zvýšiť atraktivitu krajiny pre zahraničných záujemcov o cestovný ruch, zlepšiť podmienky na prilákanie zahraničných investícií, podporiť export slovenských výrobkov na svetové trhy, ale aj podporiť domácu celospoločenskú diskusiu o identite krajiny. "Podmienkou úspechu je jej reálne implementovanie do prezentačnej praxe subjektov štátnej správy," upozorňuje MZV.
Vznikne tiež zjednocujúci návrh vizuálnej identity štátnej správy. V súčasnosti totiž každé ministerstvo používa svoj vlastný logotyp, pričom neexistujú presné pravidlá na používanie štátneho znaku vo vizuálnej prezentácii jednotlivých rezortov. "Výsledkom je roztrieštená a nereprezentatívna vizuálna identita štátnej správy SR," podčiarkuje MZV, pričom v tejto súvislosti dáva do pozornosti Nemecko, Francúzsko, Holandsko či Veľkú Britániu.
Štátna správa tak bude po úspešnom zavŕšení brandingu Slovenska využívať vytvorené komunikačné slogany, vizuálnu identitu a logotypy, komplexný dizajn manuál či imidžovú fotobanku.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR