![]() |
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
![]() |
||||||
Nedeľa 23.2.2025
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
![]() |
||||||
Meniny má Roman, Romana
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|

Vedenie spoločnosti zároveň uviedlo, že dosiahlo pokrok pri plánovanom predaji až 50 % UMG.
Francúzska mediálna skupina v pondelok oznámila, že jej tržby za prvé tri mesiace 2019 vzrástli na 3,46 miliardy eur z 3,12 miliardy eur v rovnakom období minulého roka.
Tržby dcérskej UMG sa pritom zvýšili na 1,5 miliardy eur z 1,22 miliardy eur v predchádzajúcom roku, a to vďaka väčším príjmom z predaja a streamingu, uviedla Vivendi.
Príjmy z dcérskej spoločnosti Canal +, ktorá vyrába a distribuuje filmy, pritom klesli, zatiaľ čo príjmy reklamnej spoločnosti Havas sa zvýšili.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR