![]() |
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
![]() |
||||||
Utorok 1.4.2025
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
![]() |
||||||
Meniny má Hugo
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Víťazmi môžeme byť všetci. TIPOS vyzýva k slušnému fandeniu
Blížiaca sa olympiáda je pre mnohých športovcov vrcholom ich kariéry a významným okamihom, na ktorý sa pripravujú celé roky. Národná lotériová spoločnosť TIPOS, ako dlhoročný podporovateľ ...
Zdieľať

Cieľom TIPOS kampane "Fandíme srdcom" je vytvoriť čo najväčšiu základňu správnych fanúšikov, ktorí budú podporovať športovcov nielen srdcom, ale aj férovým a slušným spôsobom.
Fandenie je neoddeliteľnou súčasťou športu. Dodáva mu energiu, emócie a vášeň. Správne fandenie však nie je len o hlasnom povzbudzovaní a skandovaní hesiel. Je predovšetkým o prejave úcty k hráčom, športu, jeho pravidlám, rozhodcom a v neposlednom rade k ostatným fanúšikom. "V národnej lotériovej spoločnosti si uvedomujeme význam slušného fandenia a aktívne pracujeme na tom, aby sa takáto podpora športovcov šírila nielen na štadiónoch, ale aj v online prostredí," objasňuje Martina Fatyková, manažérka úseku marketingu v národnej lotériovej spoločnosti.
Prvou z aktivít ku tohtoročným letným olympijským hrám je séria videí "Športujeme srdcom", v ktorej TIPOS postupne predstavuje príbehy piatich výnimočných športovcov a ich cestu na olympiádu.
O svojej príprave porozprávali "na kameru" Viktória Forster, Richard Varga, Jakub Grigar, Richard Tury a Vanesa Hocková. Cieľom týchto videí je priblížiť divákom, aká náročná cesta vedie na podujatie pod piatimi kruhmi a zároveň ukázať nielen odhodlanie, ale aj zraniteľnosť športovcov.
Koncept "Športujeme srdcom" rozširuje národná lotériová spoločnosť aj o iniciatívu "Fandíme srdcom". Táto kampaň má za cieľ inšpirovať fanúšikov k tomu, aby podporovali svojich hrdinov srdcom, teda emotívne, ale slušne, a to aj v prípadoch, keď sa im nedarí vyhrávať. Kampaň odkazuje na "Zásady správneho fanúšika" a v rámci podpory slušného fandenia zavádza aj AI nástroj s názvom "Filter frustrovaného fanúšika". Tento inovatívny nástroj umelej inteligencie monitoruje komentáre na sociálnych sieťach a nahrádza urážlivé, nevhodné komentáre návrhmi na pozitívne a povzbudzujúce slová.
"Cieľom je vytvoriť pozitívnu atmosféru v online prostredí a pomôcť fanúšikom sústrediť sa na podporu a rešpekt," upresňuje Fatyková.
Fandiť môžete aj priamo v srdci olympiády
TIPOS prináša fanúšikom jedinečnú možnosť vyhrať lístky na nadchádzajúce Letné olympijské hry v Paríži. Prvým krokom k zapojeniu sa do súťaže je stiahnutie si TIPOS aplikácie. V časti "Súťaž" je potrebné vyplniť formulár a nahrať fotografiu seba pri fandení. Súťaž trvá do 12. júla a meno výhercu, ktorý získa zájazd pre 2 osoby na LOH 2024, zverejníme 15. júla.
Slušné fandenie je viac než len spôsob, ako prejaviť podporu svojmu tímu alebo obľúbenému športovcovi. Je to postoj, ktorý odráža hodnoty fair-play, rešpektu a pozitívnej komunikácie. "V TIPOSe veríme, že sa nám spoločne podarí dosiahnuť to, aby bolo fandenie prejavom úcty a skutočnej radosti zo športu. Národná lotériová spoločnosť svojimi kampaňami "Športujeme srdcom" a "Fandíme srdcom" aktívne prispieva k propagácii týchto hodnôt," dodáva Martina Fatyková.
Radosť zo športu víťazí!
Informačný servis
Zdroj: SITA.sk - Víťazmi môžeme byť všetci. TIPOS vyzýva k slušnému fandeniu © SITA Všetky práva vyhradené.
nasledujúci článok >>
Úspešné firmy kladú dôraz na diverzitu a inklúziu, tieto kľúčové faktory sú dôležité najmä pre mladých ľudí
Úspešné firmy kladú dôraz na diverzitu a inklúziu, tieto kľúčové faktory sú dôležité najmä pre mladých ľudí