|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 15.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Leopold
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
18. januára 2013
Vilo Rozboril je Televízne zlatíčko 2012
Tagy: Vilo Rozboril
Vilo Rozboril obhájil svoje víťazstvo v čitateľskej ankete týždenníka Eurotelevízia s názvom Televízne zlatíčko. Autor námetu, scenárista a moderátor mimoriadne obľúbenej ...
Zdieľať
BRATISLAVA 18. januára (WEBNOVINY) - Vilo Rozboril obhájil svoje víťazstvo v čitateľskej ankete týždenníka Eurotelevízia s názvom Televízne zlatíčko.
Autor námetu, scenárista a moderátor mimoriadne obľúbenej rodinnej šou televízie Markíza Modré z neba dostal od čitateľov týždenníka rovnako ako v roku 2011 najvyšší počet hlasov.
„Toto ocenenie je pre mňa utvrdením sa v tom, že táto práca má zmysel,“ okomentoval svoje víťazstvo v ankete Televízne zlatíčko 2012 samotný Vilo Rozboril.
„Pre mňa nie je Modré z neba už len reláciou, ale spôsobom potláčania vlastnej ľahostajnosti k nešťastiu iných. Nenašiel som si peknú prácu, ale zmysluplnú náplň života. Všetkým priaznivcom nesmierne ďakujem,“ dodal.
Televízne zlatíčko je anketa o najobľúbenejšiu tvár z televíznej obrazovky, ktorú od roku 2007 v závere každého roka vyhlasuje programový týždenník Eurotelevízia. Čitatelia časopisu sa do ankety zapájajú prostredníctvom SMS, ktorým rozhodujú o víťazovi. Vilo Rozboril patrí k moderátorským stáliciam TV Markíza takmer od jej začiatkov.
Divákov si získal svojou bezprostrednosťou najprv v relácií Teleráno, neskôr moderoval formáty ako Cestoviny, Vilomeniny či Elán je Elán a svojou mimoriadne vyvinutou empatiou vtláča už od jesene 2008 nezameniteľnú pečať šou Modré z neba.
V súčasnosti intenzívne nakrúca nové príbehy, jeden z najúspešnejších formátov TV Markíza sa do vysielania vráti už túto jar. Šou Modré z neba je zároveň štartérom pomoci. Ťažký osud ľudí sa po vysielaní snažia zmierniť aj diváci.
Pomoc im môžu ponúknuť prostredníctvom facebookovej fan page Modré z neba, ktorá ma v súčasnosti takmer 280-tisíc fanúšikov. Jednotlivým príbehom sa venuje aj webstránka modrezneba.markiza.sk.
Autor námetu, scenárista a moderátor mimoriadne obľúbenej rodinnej šou televízie Markíza Modré z neba dostal od čitateľov týždenníka rovnako ako v roku 2011 najvyšší počet hlasov.
„Toto ocenenie je pre mňa utvrdením sa v tom, že táto práca má zmysel,“ okomentoval svoje víťazstvo v ankete Televízne zlatíčko 2012 samotný Vilo Rozboril.
„Pre mňa nie je Modré z neba už len reláciou, ale spôsobom potláčania vlastnej ľahostajnosti k nešťastiu iných. Nenašiel som si peknú prácu, ale zmysluplnú náplň života. Všetkým priaznivcom nesmierne ďakujem,“ dodal.
Televízne zlatíčko je anketa o najobľúbenejšiu tvár z televíznej obrazovky, ktorú od roku 2007 v závere každého roka vyhlasuje programový týždenník Eurotelevízia. Čitatelia časopisu sa do ankety zapájajú prostredníctvom SMS, ktorým rozhodujú o víťazovi. Vilo Rozboril patrí k moderátorským stáliciam TV Markíza takmer od jej začiatkov.
Divákov si získal svojou bezprostrednosťou najprv v relácií Teleráno, neskôr moderoval formáty ako Cestoviny, Vilomeniny či Elán je Elán a svojou mimoriadne vyvinutou empatiou vtláča už od jesene 2008 nezameniteľnú pečať šou Modré z neba.
V súčasnosti intenzívne nakrúca nové príbehy, jeden z najúspešnejších formátov TV Markíza sa do vysielania vráti už túto jar. Šou Modré z neba je zároveň štartérom pomoci. Ťažký osud ľudí sa po vysielaní snažia zmierniť aj diváci.
Pomoc im môžu ponúknuť prostredníctvom facebookovej fan page Modré z neba, ktorá ma v súčasnosti takmer 280-tisíc fanúšikov. Jednotlivým príbehom sa venuje aj webstránka modrezneba.markiza.sk.
Tagy: Vilo Rozboril