|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 15.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Leopold
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
15. júna 2012
Viceprezident KHL navrhuje, aby boli MS raz za dva roky
Podľa viceprezidenta Kontinentálnej hokejovej ligy (KHL) Vladimira Šalajeva by sa mali uskutočniť majstrovstvá sveta v hokeji len raz za dva roky a termín svetového šampionátu by mal byť namiesto mája vo ...
Zdieľať
MOSKVA 15. júna (WEBNOVINY) - Podľa viceprezidenta Kontinentálnej hokejovej ligy (KHL) Vladimira Šalajeva by sa mali uskutočniť majstrovstvá sveta v hokeji len raz za dva roky a termín svetového šampionátu by mal byť namiesto mája vo februári.
"Švédi ako jeden z hlavných problémov nízkej návštevnosti na májových MS uviedli, že divákov odlákali futbalové súťaže, ktoré sú v máji v plnom prúde. Možno by bolo vhodné prehodnotiť pomer medzi biznisom a športom, majstrovstvá sveta by mali byť raz za dva roky. Čo tak vziať si príklad z futbalových majstrovstiev sveta, ktoré majú obrovský úspech, aj keď sa konajú v rôznych časových pásmach? A nehrajú sa každý rok," uviedol v rozhovore pre denník Izvestija Vladimir Šalajev.
Spoločnosť Infront Sports & Media, ktorá vlastní obchodné aj televízne práva na hokejové MS, Šalajevovi oponuje a označuje ich za veľmi úspešný projekt.
"Majstrovstvá sveta sú vždy vynikajúco pripravené a majú veľký komerčný úspech. Za posledné desiatky rokov boli vždy predané všetky sponzorské balíčky a práva. Množstvo našich mediálnych partnerov je vždy veľké," citujú Izvestija nemenovaného zástupcu spomenutej firmy.
"Švédi ako jeden z hlavných problémov nízkej návštevnosti na májových MS uviedli, že divákov odlákali futbalové súťaže, ktoré sú v máji v plnom prúde. Možno by bolo vhodné prehodnotiť pomer medzi biznisom a športom, majstrovstvá sveta by mali byť raz za dva roky. Čo tak vziať si príklad z futbalových majstrovstiev sveta, ktoré majú obrovský úspech, aj keď sa konajú v rôznych časových pásmach? A nehrajú sa každý rok," uviedol v rozhovore pre denník Izvestija Vladimir Šalajev.
Spoločnosť Infront Sports & Media, ktorá vlastní obchodné aj televízne práva na hokejové MS, Šalajevovi oponuje a označuje ich za veľmi úspešný projekt.
"Majstrovstvá sveta sú vždy vynikajúco pripravené a majú veľký komerčný úspech. Za posledné desiatky rokov boli vždy predané všetky sponzorské balíčky a práva. Množstvo našich mediálnych partnerov je vždy veľké," citujú Izvestija nemenovaného zástupcu spomenutej firmy.