|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 22.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
08. decembra 2012
Vianočné darčeky v predstihu nakúpilo vyše 70 percent žien
Na konci novembra má už darčeky pre svoju rodinu a blízkych nakúpené 72 percent žien. Vyplýva to z online prieskumu, ktorý na vzorke približne 2 500 respondentov používajúcich internet ...
Zdieľať
BRATISLAVA 8. decembra (WEBNOVINY) - Na konci novembra má už darčeky pre svoju rodinu a blízkych nakúpené 72 percent žien.
Vyplýva to z online prieskumu, ktorý na vzorke približne 2 500 respondentov používajúcich internet urobila výskumná agentúra NMS Market Research a nezávislý webový portál Heureka.sk, ktorý porovnáva slovenské internetové obchody, ich tovary a ceny.
Ako uviedol riaditeľ NMS Market Research Michal Osuský, predčasne vianočné darčeky nakupuje 55 percent mužov. Takmer 40 percent opýtaných kupuje darčeky v decembri. Približne 14 percent respondentov to robí priebežne počas roka.
"Výhradne alebo prevažne v internetových obchodoch tohtoročné darčeky nakupuje 22 percent používateľov internetu. Oproti vlaňajšku ide o nárast o päť percentuálnych bodov,“ prezradil projektový manažér Heureka.sk Kamil Demuth.
Najväčšej popularite sa podľa Heureka.sk na internete tešia darčeky z kategórie elektronika. Za ňou nasledujú knihy, oblečenie, kozmetika, hračky, mobilné telefóny, športové vybavenie, počítače, wellness pobyty a hodinky.
Agentúru SITA informovala Diana Mareková Theizlová zo spoločnosti Fusion.
Vyplýva to z online prieskumu, ktorý na vzorke približne 2 500 respondentov používajúcich internet urobila výskumná agentúra NMS Market Research a nezávislý webový portál Heureka.sk, ktorý porovnáva slovenské internetové obchody, ich tovary a ceny.
Ako uviedol riaditeľ NMS Market Research Michal Osuský, predčasne vianočné darčeky nakupuje 55 percent mužov. Takmer 40 percent opýtaných kupuje darčeky v decembri. Približne 14 percent respondentov to robí priebežne počas roka.
"Výhradne alebo prevažne v internetových obchodoch tohtoročné darčeky nakupuje 22 percent používateľov internetu. Oproti vlaňajšku ide o nárast o päť percentuálnych bodov,“ prezradil projektový manažér Heureka.sk Kamil Demuth.
Najväčšej popularite sa podľa Heureka.sk na internete tešia darčeky z kategórie elektronika. Za ňou nasledujú knihy, oblečenie, kozmetika, hračky, mobilné telefóny, športové vybavenie, počítače, wellness pobyty a hodinky.
Agentúru SITA informovala Diana Mareková Theizlová zo spoločnosti Fusion.