|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Pondelok 23.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Nadežda
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
19. októbra 2015
Viac než tretina rakúskych firiem je aktívna na sociálnych sieťach
Viac než tretina rakúskych firiem (39 %) je aktívna na sociálnych sieťach. Miera využívania tohto média závisí predovšetkým od branže a veľkosti spoločnosti. S odvolaním ...
Zdieľať
Ilustračné foto Foto: TASR/AP
Viedeň 19. októbra (TASR) - Viac než tretina rakúskych firiem (39 %) je aktívna na sociálnych sieťach. Miera využívania tohto média závisí predovšetkým od branže a veľkosti spoločnosti. S odvolaním sa na aktuálne údaje štatistického úradu Statistik Austria o tom informovala agentúra APA.Kým sociálne siete využíva až 58 % spoločností s viac než 250 zamestnancami, v prípade firiem s 10 až 49 pracovníkmi je to zhruba 37 %. Najaktívnejšie sú firmy z oblasti ubytovania a gastronómie, informácií a komunikácie. Stavebné podniky alebo spoločnosti z oblasti dopravy a skladového hospodárstva sa na sociálnych sieťach prezentujú minimálne.
Prítomnosť rakúskych firiem na internete sa v posledných rokoch výrazne zvýšila, medzičasom ich je až 88 %. Internetový obchod však má len veľmi málo z nich a aj v tejto oblasti zohráva rozhodujúcu úlohu veľkosť spoločnosti. V prípade firiem s viac než 10 zamestnancami predáva svoje služby a produkty cez internet či mobilné aplikácie len 14 %.
Tie, ktoré neponúkajú produkty cez internet, zväčša uvádzajú, že ich tovar nie je vhodný pre tento typ predaja. Medzi ďalšie najčastejšie dôvody patria logistické problémy a vysoké náklady na spustenie e-shopu.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR