|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Štvrtok 19.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Judita
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
Verejnosť hlasuje za najlepšie komunikujúce spoločnosti za rok 2019
Verejnosť hlasuje za najlepšie komunikujúce spoločnosti za rok 2019
Zdieľať
Verejnosť hlasuje za najlepšie komunikujúce spoločnosti za rok 2019 Foto: Hermes Komunikátor roka 2019
Bratislava 20. septembra (OTS) - Internetové hlasovanie prebieha na www.cenyhermes.sk až do 20. októbra 2019. Spoločnosti, za ktoré môžu Slováci hlasovať, sú rozdelené do piatich oblastí: Bankovníctvo, Poisťovníctvo, Telekomunikácie, Obchodné reťazce a Automobily. Do ankety sa v rámci hlasovania verejnosti zapája každoročne viac Slovákov. „Veríme, že tento rok prekonáme počet hlasov z minulého ročníka, kedy si víťazov Ceny verejnosti zvolilo až 43 613 hlasujúcich,“ uviedla Tina Gvušč z agentúry 2lovebrands, ktorá je organizátorom súťaže. Záujem verejnosti je motivujúci aj pre spoločnosti, keďže poznateľnosť značky Hermes Komunikátor narastá a zákazník rozumie podstate získaného ocenia. „Pre spoločnosti je to istý typ spätnej väzby, že komunikácia smerom ku verejnosti funguje a zákazníci jej dôverujú,“ dodala Gvušč.
O víťazovi rozhodne najvyšší počet hlasov v každej kategórii samostatne, a zároveň verejnosť určí aj absolútneho víťaza Ceny verejnosti 2019 za všetky kategórie spolu.
HLASUJTE A VYHRAJTE
Dajte hlas inštitúcii, s ktorou máte najlepšie skúsenosti v oblasti komunikácie a VYHRAJTE víkendový pobyt pre dve osoby v hoteli Tri Studničky, prvom ADULT FRIENDLY hoteli v Jasnej, alebo Hyundai Tucson na dva týždne s plnou nádržou.
MEDIAN SK
Okrem hlasovania verejnosti budú vyhodnotené najlepšie komunikujúce spoločnosti aj na základe výsledkov reprezentatívneho kvantitatívneho prieskumu spoločnosti MEDIAN SK, ktorá je odborným garantom súťaže.
CENA AGENTÚRY 2019
Do národnej súťaže o najlepšiu komunikáciu so zákazníkom sa môžu zapojiť nielen spoločnosti z uvedených oblastí pôsobenia. „Súťaž je otvorená pre akúkoľvek značku, ktorej prihlásený projekt spadá do niektorej zo 7 hodnotených kategórií,“ doplnila Tina Gvušč.
Projekty môžete prihlásiť do kategórií: Krízová komunikácia, Starostlivosť o klienta, Najlepší interiér predajného priestoru, Najefektívnejšie využitie nových médií, Inovatívny marketingový prístup, Interná komunikácia a Spoločenská zodpovednosť.
ZA NEŠIFROVANÚ KOMUNIKÁCIU
Témou kampane aktuálneho ročníka súťaže je heslo ZA NEŠIFROVANÚ KOMUNIKÁCIU. „Najlepšia komunikácia so zákazníkom by mala byť nielen kreatívna, ale na konci dňa predovšetkým jasná – bez šifrovania komunikačných posolstiev,“ uzavrela Tina Gvušč.
Hermes Komunikátor roka 2019 vyvrcholí slávnostným vyhlásením najlepšie komunikujúcich spoločností v stredu 20. novembra 2019 v priestoroch DoubleTree by Hilton v Bratislave. Aktuálne informácie a štatút projektu nájdete na www.cenyhermes.sk. Priebeh súťaže môžete sledovať aj na FB Hermes Komunikátor roka.
O PROJEKTE
HERMES KOMUNIKÁTOR ROKA je jediné ocenenie pre najlepšie komunikujúcu inštitúciu
v Slovenskej republike so zákazníkom. Odbornými garantmi projektu sú Mgr. Josef Fišer, obchodný a marketingový riaditeľ MEDIAN SK, Ing. Jindřich Bardon, analytik výskumu sr., Slovenský rozhlas RTVS a doc. PhDr. Milan Banyár, PhD., vysokoškolský pedagóg Katedry marketingovej komunikácie Filozofickej fakulty Univerzity Komenského v Bratislave a Ústavu marketingových komunikací Fakulty multimediálních komunikací
Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně.
Projekt organizuje agentúra 2lovebrands.
Viac info na www.cenyhermes.sk.
HERMES KOMUNIKÁTOR ROKA je jediné ocenenie pre najlepšie komunikujúcu inštitúciu
v Slovenskej republike so zákazníkom. Odbornými garantmi projektu sú Mgr. Josef Fišer, obchodný a marketingový riaditeľ MEDIAN SK, Ing. Jindřich Bardon, analytik výskumu sr., Slovenský rozhlas RTVS a doc. PhDr. Milan Banyár, PhD., vysokoškolský pedagóg Katedry marketingovej komunikácie Filozofickej fakulty Univerzity Komenského v Bratislave a Ústavu marketingových komunikací Fakulty multimediálních komunikací
Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně.
Projekt organizuje agentúra 2lovebrands.
Viac info na www.cenyhermes.sk.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR