![]() |
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
![]() |
||||||
Utorok 4.3.2025
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
![]() |
||||||
Meniny má Kazimír
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Veľkoobchod METRO predstavil nový cenový program
Pri príležitosti päťdesiateho výročia otvorenia prvej predajne spoločnosti METRO Cash&Carry zvolalo vedenie firmy tlačovú konferenciu, na ktorej predstavilo verejnosti novú obchodnú značku a ...
Zdieľať

Novopredstavená obchodná stratégia je založená na nízkej cene najpredávanejších sortimentov, cenových ponukách vytvorených pre konkrétnych zákazníkov a spätných bonusoch. Spoločnosť sa však rozhodla posilniť svoju pozíciu na trhu aj pri predaji menej žiadaného sortimentu. „Na základe prieskumov sme sa rozhodli znížiť ceny doplnkových artiklov. Do tohto projektu plánujeme investovať viac ako tri milióny eur,“ skonštatoval manažér pre cenotvorbu Daniel Graf.


Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR