|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 22.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
26. októbra 2011
Veľkí výrobcovia plánujú rásť fúziami a akvizíciami
Napriek neistote na trhoch plánuje takmer 40 % veľkých výrobných spoločností rásť prostredníctvom fúzií a akvizícií, vznikom spoločných podnikov a aliancií a 30 % prostredníctvom zvýšenej ...
Zdieľať
BRATISLAVA 26. októbra (WEBNOVINY) - Napriek neistote na trhoch plánuje takmer 40 % veľkých výrobných spoločností rásť prostredníctvom fúzií a akvizícií, vznikom spoločných podnikov a aliancií a 30 % prostredníctvom zvýšenej výrobnej kapacity najmä na trhoch s vysokým rastom.
Vyplýva to z aktuálneho prieskumu Global Manufacturing Outlook, ktorý na vzorke 220 zástupcov svetových spoločností s tržbami aspoň 1 mld. USD uskutočnila firma KPMG.
Veľkou prioritou je pre 35 % respondentov investovanie do inovácií, výskumu a vývoja, s čím súvisí aj záujem otvoriť na rastúcich trhoch vývojové centrá. Takmer 80 % opýtaných zástupcov spoločností v prieskume potvrdilo, že rast tržieb je pre nich väčšou prioritou ako kontrola nákladov, pričom sú mierne optimistickí vo vyhliadkach na nasledujúcich 12 až 24 mesiacov.
V budúcich dvoch rokoch plánuje až 56 % výrobcov predávať nové produkty na nových a existujúcich trhoch, čo predstavuje výrazný nárast oproti predošlým 24 mesiacom, kedy tak plánovalo urobiť iba 37 % firiem.
Najväčšie nárasty dopytu očakávajú spoločnosti v USA, tesne nasledované Čínou a Indiou. Brazília a Nemecko uzatvárajú prvú päťku. Viac ako polovica respondentov navyše považuje rozvojové trhy za kľúčový bod ich stratégie. Tohtoročný prieskum taktiež sledoval, kam výrobcovia umiestňujú svoje kľúčové prevádzky. Vedúcu pozíciu si udržala Čína, nasledovali USA, India, Veľká Británia a Brazília.
Vyplýva to z aktuálneho prieskumu Global Manufacturing Outlook, ktorý na vzorke 220 zástupcov svetových spoločností s tržbami aspoň 1 mld. USD uskutočnila firma KPMG.
Veľkou prioritou je pre 35 % respondentov investovanie do inovácií, výskumu a vývoja, s čím súvisí aj záujem otvoriť na rastúcich trhoch vývojové centrá. Takmer 80 % opýtaných zástupcov spoločností v prieskume potvrdilo, že rast tržieb je pre nich väčšou prioritou ako kontrola nákladov, pričom sú mierne optimistickí vo vyhliadkach na nasledujúcich 12 až 24 mesiacov.
V budúcich dvoch rokoch plánuje až 56 % výrobcov predávať nové produkty na nových a existujúcich trhoch, čo predstavuje výrazný nárast oproti predošlým 24 mesiacom, kedy tak plánovalo urobiť iba 37 % firiem.
Najväčšie nárasty dopytu očakávajú spoločnosti v USA, tesne nasledované Čínou a Indiou. Brazília a Nemecko uzatvárajú prvú päťku. Viac ako polovica respondentov navyše považuje rozvojové trhy za kľúčový bod ich stratégie. Tohtoročný prieskum taktiež sledoval, kam výrobcovia umiestňujú svoje kľúčové prevádzky. Vedúcu pozíciu si udržala Čína, nasledovali USA, India, Veľká Británia a Brazília.