|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Pondelok 4.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Karol
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
01. júla 2020
Veľké firmy začali bojkotovať reklamu na Facebooku, začala sa kampaň Stop Hate for Profit
Tagy: reklama
V stredu 1.júla sa začína kampaň Stop Hate for Profit, ktorej organizátori vyzvali firmy, aby počas júla neinzerovali na sociálnej sieti Facebook. ...
Zdieľať
1.7.2020 (Webnoviny.sk) - V stredu 1.júla sa začína kampaň Stop Hate for Profit, ktorej organizátori vyzvali firmy, aby počas júla neinzerovali na sociálnej sieti Facebook. "Žiadame všetky podniky, aby v súlade s našimi najhlbšími americkými hodnotami slobody, rovnosti a spravodlivosti v júli neinzerovali na Facebooku," vyhlásili.
Podľa kritikov spoločnosť nerobí dostatočné kroky na odstránenie nenávistných prejavov. "Pošlime Facebooku silný odkaz: vaše zisky nikdy nebudú stáť za podporu nenávisti, bigotnosti, rasizmu, antisemitizmu a násilia," napísali na webstránke www.stophateforprofit.org.
Do kampane sa už zapojili stovky firiem z celého sveta, medzi nimi aj veľké značky ako napríklad Ford, Adidas, HP, Coca Cola, Mars, Unilever, Starbucks, Aviva či Intercontinental Hotels Group. Množstvo firiem zrušilo reklamu aj na iných sociálnych sieťach.
"Naše systémy v súčasnosti automaticky odstraňujú 90 % a vyhľadajú 90 % prejavov nenávisti. Nie je to dokonalé, no je to oveľa viac oproti 23 % spred dvoch rokov. Ak bude nenávisť vo svete, bude aj na Facebooku," uviedol zástupca Facebooku Steve Hatch pre BBC Radio 4 a dodal, že robia, čo môžu a pokúsia sa robiť ešte viac.
Zdroj: Webnoviny.sk - Veľké firmy začali bojkotovať reklamu na Facebooku, začala sa kampaň Stop Hate for Profit © SITA Všetky práva vyhradené.
Podľa kritikov spoločnosť nerobí dostatočné kroky na odstránenie nenávistných prejavov. "Pošlime Facebooku silný odkaz: vaše zisky nikdy nebudú stáť za podporu nenávisti, bigotnosti, rasizmu, antisemitizmu a násilia," napísali na webstránke www.stophateforprofit.org.
Do kampane sa už zapojili stovky firiem z celého sveta, medzi nimi aj veľké značky ako napríklad Ford, Adidas, HP, Coca Cola, Mars, Unilever, Starbucks, Aviva či Intercontinental Hotels Group. Množstvo firiem zrušilo reklamu aj na iných sociálnych sieťach.
"Naše systémy v súčasnosti automaticky odstraňujú 90 % a vyhľadajú 90 % prejavov nenávisti. Nie je to dokonalé, no je to oveľa viac oproti 23 % spred dvoch rokov. Ak bude nenávisť vo svete, bude aj na Facebooku," uviedol zástupca Facebooku Steve Hatch pre BBC Radio 4 a dodal, že robia, čo môžu a pokúsia sa robiť ešte viac.
Zdroj: Webnoviny.sk - Veľké firmy začali bojkotovať reklamu na Facebooku, začala sa kampaň Stop Hate for Profit © SITA Všetky práva vyhradené.
Tagy: reklama
<< predchádzajúci článok
Sprievodkyňa vo vlaku chytila čierneho pasažiera, agresívny muž ju fyzicky napadol
Sprievodkyňa vo vlaku chytila čierneho pasažiera, agresívny muž ju fyzicky napadol