|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Štvrtok 21.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Elvíra
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
Valentínska kvapka krvi
celoslovenská kampaň Slovenského Červeného kríža Valentínska kvapka krvi opäť rozprúdi krv v žilách na celom Slovensku - začína už 10. februára a potrvá do 14. marca 2014.
Zdieľať
BRATISLAVA 7. februára (WBN/PR) – celoslovenská kampaň Slovenského Červeného kríža Valentínska kvapka krvi opäť rozprúdi krv v žilách na celom Slovensku – začína už 10. februára a potrvá do 14. marca 2014.
Pre niekoho si ten pravý. Heslo tohtoročnej kampane sa neprihovára len zaľúbencom. Chce všetkým pripomenúť, že každé rozhodnutie človeka darovať krv zachraňuje niekomu život a práve tá tvoja môže byť tou pravou v rozhodujúcom momente pre odkázaného.
Celoslovenská kampaň je zameraná na oslovovanie darcov krvi hlavne z radov mladých ľudí, no oslovuje aj pravidelných darcov krvi. Jej cieľom je šíriť myšlienku darcovstva krvi, najmä výchovou k darcovstvu krvi. Táto náborová kampaň je druhou najväčšou kampaňou, ktorú organizuje Slovenský Červený kríž (SČK) v spolupráci s Národnou transfúznou službou SR (NTS SR) a hematologicko-transfúziologickými oddeleniami nemocníc (HTO).
Kampaň odštartuje v pondelok 10. 2. 2014 odbermi krvi nielen na klasických odberových miestach, ale aj na mobilných odberoch krvi na školách, vo firmách a organizáciách vo viacerých mestách a obciach Slovenska. V Bratislave to bude v priestoroch Obchodnej akadémie Imricha Karvaša na Hrobákovej ulici v Bratislave.
Kde môžete darovať krv počas kampane
Pre zaľúbené dvojice, ktoré prídu počas kampane darovať krv spoločne, Slovenský Červený kríž pripravil súťaž o víkendový pobyt v Budapešti.
Prihlasovací formulár do súťaže
Podmienky súťaže
Tohtoročnú kampaň podporili: Vysoká škola múzických umení, Divadlo Lab, DÔVERA zdravotná poisťovňa, hotel Sissi Budapešť a Kaufland. Mediálne Valentínsku kvapku podporil aj Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy. Spoločnosť Kaufland podporou tohtoročnej Valentínskej kvapky krvi zahájila dlhodobú spoluprácu so Slovenským Červeným krížom.
Valentínska kvapka v štatistikách
Pre niekoho si ten pravý. Heslo tohtoročnej kampane sa neprihovára len zaľúbencom. Chce všetkým pripomenúť, že každé rozhodnutie človeka darovať krv zachraňuje niekomu život a práve tá tvoja môže byť tou pravou v rozhodujúcom momente pre odkázaného.
Celoslovenská kampaň je zameraná na oslovovanie darcov krvi hlavne z radov mladých ľudí, no oslovuje aj pravidelných darcov krvi. Jej cieľom je šíriť myšlienku darcovstva krvi, najmä výchovou k darcovstvu krvi. Táto náborová kampaň je druhou najväčšou kampaňou, ktorú organizuje Slovenský Červený kríž (SČK) v spolupráci s Národnou transfúznou službou SR (NTS SR) a hematologicko-transfúziologickými oddeleniami nemocníc (HTO).
Kampaň odštartuje v pondelok 10. 2. 2014 odbermi krvi nielen na klasických odberových miestach, ale aj na mobilných odberoch krvi na školách, vo firmách a organizáciách vo viacerých mestách a obciach Slovenska. V Bratislave to bude v priestoroch Obchodnej akadémie Imricha Karvaša na Hrobákovej ulici v Bratislave.
Kde môžete darovať krv počas kampane
Pre zaľúbené dvojice, ktoré prídu počas kampane darovať krv spoločne, Slovenský Červený kríž pripravil súťaž o víkendový pobyt v Budapešti.
Prihlasovací formulár do súťaže
Podmienky súťaže
Tohtoročnú kampaň podporili: Vysoká škola múzických umení, Divadlo Lab, DÔVERA zdravotná poisťovňa, hotel Sissi Budapešť a Kaufland. Mediálne Valentínsku kvapku podporil aj Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy. Spoločnosť Kaufland podporou tohtoročnej Valentínskej kvapky krvi zahájila dlhodobú spoluprácu so Slovenským Červeným krížom.
Valentínska kvapka v štatistikách
počet darcov | počet prvodarcov | |
r. 2013 | 26 326 | 5 493 |
r. 2012 | 24 239 | 4 726 |
r. 2011 | 25 019 | 5 075 |