![]() |
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
![]() |
||||||
Utorok 15.4.2025
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
![]() |
||||||
Meniny má Fedor
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
22. mája 2017
V Trenčíne začínajú doručovať rozhodnutia o daniach a poplatkoch
Ilustračná snímka.
Zdieľať

Ako informovala hovorkyňa Trenčína Erika Ságová, doručovanie potrvá asi tri týždne. Ak občanov počas troch týždňov nezastihnú, doručovateľ im v schránke zanechá oznámenie o uložení zásielky v sobášnej miestnosti mestského úradu, kde si ho budú môcť vyzdvihnúť.
„Zásielky budú v sobášnej miestnosti uložené len v určitom termíne, preto prosíme občanov, aby si dôkladne prečítali najmä dátum uloženia zásielky v sobášnej miestnosti, aby zbytočne nestrácali svoj čas. Po skončení vydávania zásielok sa mesto pokúsi nedoručené zásielky ešte odoslať prostredníctvom Slovenskej pošty,“ uviedla Ságová.
Ak aj napriek všetkým pokusom nebude zásielka doručená, zostane uložená u správcu dane, ktorý ju bude považovať za doručenú. V prípade nejasností alebo nezrovnalostí vyplývajúcich z týchto písomností sa občania môžu prísť poradiť do klientskeho centra na Mestskom úrade v Trenčíne alebo sa obrátiť na svojho správcu dane, ktorý preverí všetky rozhodujúce skutočnosti.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR