|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 22.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
13. septembra 2018
V súťaži ŽSR na modernizáciu trate pri Devínskej N. Vsi uspeli Kazaši
Železničná stanica Devínska Nová Ves.
Zdieľať
Železničná stanica Devínska Nová Ves. Foto: Tablet.TV
Bratislava 13. septembra (TASR) - Úspešným uchádzačom v súťaži Železníc Slovenskej republiky (ŽSR) na modernizáciu trate z Devínskej Novej Vsi po štátnu hranicu Slovenska s Českou republikou sa stalo konzorcium firiem na čele s kazašskou spoločnosťou Integra Construction KZ.Vyplýva to z Informácie o výsledku vyhodnotenia ponúk, ktorú ŽSR zverejnili na stránke Úradu pre verejné obstarávanie. O vyhodnotení tendra informoval Denník N s tým, že konzorcium ponúklo v súťaži najnižšiu cenu 216,8 milióna eur bez dane z pridanej hodnoty (DPH).
V poradí druhá skončila v tendri skupina firiem na čele s talianskou spoločnosťou ICM, tretie bolo konzorcium, ktorého vedúcim členom je spoločnosť Strabag z Bratislavy a štvrtá bola skupina firiem na čele so spoločnosťou TSS Grade z Bratislavy.
Súťaž ešte nie je úplne uzavretá. Neúspešní uchádzači môžu podať námietky do desiatich dní odo dňa prevzatia oznámenia o výsledku vyhodnotenia ponúk, ak námietky smerujú proti vyhodnoteniu ponúk.
Súťaž na modernizáciu tohto úseku železničnej trate vyhlásili ŽSR vo februári 2017 s predpokladanou cenou vyše 305 miliónov eur bez DPH. Po zavŕšení modernizácie budú môcť vlaky v úseku premávať rýchlosťou do 160 kilometrov za hodinu. Projekt má byť financovaný z eurofondov, z Nástroja na prepájanie Európy a zo štátneho rozpočtu.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR