|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Utorok 5.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Imrich
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
26. apríla 2006
V strednej Európe je SR na 2. mieste v saturácii hypermarketov
V rámci stredoeurópskeho regiónu je Slovensko po Českej republike na druhom mieste, čo sa týka saturácie hypermarketov. Ako ďalej vyplýva zo štúdie spoločnosti GfK Slovakia, na začiatku minulého ...
Zdieľať
BRATISLAVA 26. apríla (WN/SITA) - V rámci stredoeurópskeho regiónu je Slovensko po Českej republike na druhom mieste, čo sa týka saturácie hypermarketov. Ako ďalej vyplýva zo štúdie spoločnosti GfK Slovakia, na začiatku minulého roka pripadalo na Slovensku na 1 mil. obyvateľov 13 hypermarketov. "V prepočte hypermarketových predajných plôch na tisíc obyvateľov najsilnejšou relatívnou ponukou disponuje bratislavský kraj, s veľkým odstupom nasleduje kraj trenčiansky a nitriansky," uvádza sa v štúdii. Podľa nej na Slovensku ešte stále existujú lokality s výrazným expanzívnym potenciálom ako napríklad Čadca a Trebišov.
V tomto roku sa predpokladá otvorenie hypermarketov v mestách nad 20 tis. obyvateľov. "Počas tohto roku Slovensko prekročí hladinu 500 tis. metrov štvorcových hypermarketových predajných plôch a pribudnú predajné plochy v nákupných pasážach," predpokladá štúdia. V súčasnej dobe na slovenskom trhu je 15 nákupných centier s viac ako 1 100 nájomcami. "Minulý rok na Slovensku možno označiť za expanziu v budovaní veľkoplošných nákupných centier a hypermarketov," uvádza štúdia. V rámci uskutočneného prieskumu bolo podrobne zmapovaných 14 nákupných centier obsahujúcich 888 predajní, 150 gastronomických jednotiek a 126 prevádzok služieb a 83 hypermarketov.
Spoločnosť GfK Slovakia je lídrom na trhu marketingového prieskumu a poradenstva. Vznikla v roku 1991 v Bratislave a je súčasťou celosvetovej siete GfK so sídlom v Norimbergu. V súčasnosti má 130 pobočiek a v 63 krajinách sveta patrí. V celosvetovej sieti pracuje 7 600 zamestnancov.
FOTO:SITA