Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Ekonomika

16. marca 2006

V spoločnosti KAPSCH vyrástla nová generácia pre call centrá



Call centrum, resp. kontaktné centrum je sofistikované riešenie na báze technológií, softvéru, trénovaného personálu a profesionálnej komunikácie. Skrátenie čakacích dôb, rýchle vybavenie ...



Zdieľať

BRATISLAVA 16. marca (WN/PS) - Call centrum, resp. kontaktné centrum je sofistikované riešenie na báze technológií, softvéru, trénovaného personálu a profesionálnej komunikácie. Skrátenie čakacích dôb, rýchle vybavenie požiadavky a vľúdnosť operátora uľahčujú komunikáciu a podporujú dôveryhodnosť a spoľahlivosť firmy. „Úspech firmy je postavený najmä na kvalitnom tíme zamestnancov, využívaní moderných technológií a správnych obchodných procesov“, je presvedčená Andrea Mögling, generálna riaditeľka Kapsch s.r.o.

Podľa prieskumu spoločnosti Benchmark Research až 92 percent zákazníkov, ak má dobré skúsenosti s prvým kontaktom, resp. call centrom danej spoločnosti, zaradí ju automaticky do kategórie firiem s dobrým imidžom. Naopak, až 62 percent zákazníkov s negatívnou skúsenosťou s call centrom vážne uvažuje nad zrušením kontaktov so spoločnosťou. Výsledky prieskumu dokazujú nevyhnutnosť zavedenia dobrého call centra. Fungujúce a profesionálne centrum môže zlepšiť okrem imidžu spoločnosti aj servis pre zákazníkov až o 42 percent. Servis na vysokej úrovni môže podporiť stúpajúcu tendenciu predaja až o 31 percent a získavanie nových klientov môže narásť o 19 percent. Spoločnosť tak vie efektívne znížiť náklady až o 8 percent.

Spoločnosť Kapsch ponúka vyššiu úroveň call centra pod názvom Kontaktné centrum. Okrem finančne zvýhodneného telefonického kontaktu umožňuje Kontaktné centrum aj ďalšie pokrokové formy komunikácie - možnosť navštíviť webstránky, paralelný e-mailový kontakt, faxové spojenie.

„Už dnes vidíme rastúcu tendenciu potreby podnikateľov integrovať kontaktné centrá s e-mailovou schránkou a s možnosťou prístupu k podnikateľským databázam. Dnes už k úspechu spoločnosti nestačí iba štandardný telefonicky kontakt“, dodáva Andrea Mögling.

Rozdiely medzi štandardným call centrom a kontaktným centrom novej generácie.

Včera

- Call centrum iba na báze hlasu

- Volania čakajú v rade a sú prepojené prvému voľnému agentovi

- Funguje iba v pracovnom čase

- Viacej samostatných call centier so separátnou obsluhou

- Nákladové centrum

- Údaje o volajúcich klientoch sa neintegrujú

Dnes

- Kontaktné centrum s využitím hlasu, webu, e-mailovej integrácie, IVR (Interactive voice response), video

- Inteligentná schopnosť smerovania hovorov na základe interaktívnej požiadavky klienta

- Prístup 24 hodín denne 7 dní v týždni s možnosťou voľby vlastnej obsluhy alebo s asistentom

- Spoločné zariadenie, virtuálne kontaktné centrum, nezávisí od lokácie Contact center (IP)

- Ziskové centrum

- Prístup k databázam volajúcich klientov

- Kontaktné centrum umožňuje priamu kontrolu pracovníkov, a to formou čakacích dôb klientov, dĺžku vybavovania klienta, atď.

Bližšie informácie Vám rada poskytne:

Ing. Jana Tomková

PR & Marketing manager

Kapsch s.r.o.

Plynárenská 1

SK – 821 09 Bratislava

Tel: +421 2 53418300

office.sk@kapsch.sk

www.kapsch.sk

FOTO:KAPSCH


   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Philip Kotler LIVE v máji v Prahe
<< predchádzajúci článok
Požiar v areáli bývalej cvernovky najväčší v tomto roku