|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 22.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Cecília
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
07. novembra 2007
V septembri navštívilo slovenský web 2,2 mil. užívateľov
Slovenský internet zaznamenal v mesiaci september celkovo 2,2 mil. reálnych návštevníkov. Vyplýva to z merania slovenského internetu agentúrou Mediasearch pre Asociáciu Internetových Médií (AIM). ...
Zdieľať
BRATISLAVA 7. novembra (WEBNOVINY) - Slovenský internet zaznamenal v mesiaci september celkovo 2,2 mil. reálnych návštevníkov. Vyplýva to z merania slovenského internetu agentúrou Mediasearch pre Asociáciu Internetových Médií (AIM). Na prvých pozíciách sa umiestnili internetové portály zoznam.sk s 1,36 mil. skutočnými návštevníkmi, azet.sk s 1,25 mil. návštevníkmi a atlas.sk s 1,06 mil. užívateľmi. Internetový portál sme.sk zaznamenal v mesiaci september 961,8 tis. reálnych užívateľov. Celkový počet prístupov do slovenského internetu činil 79,1 mil. Najviac prístupov 23,2 mil. zaznamenal portál azet.sk. Po ňom nasledujú webové stránky zoznam.sk s 13,1 mil. návštevami a bleskovky.sk s 8,5 mil. návštevami. Najviac času strávili návštevníci na portáli azet.sk a to v priemere viac ako 28 minút počas jednej návštevy.
AIMmonitor je výskum návštevnosti a sociodemografického profilu návštevníkov internetových serverov na Slovensku. Jeho výsledky umožňujú analyzovať efektivitu obsahu internetových serverov a plánovať internetovú reklamu. Asociácia Internetových médií je profesné združenie najnavštevovanejších internetových serverov na Slovensku, ktorých záujmom je rozvoj internetu a presadzovanie internetovej reklamy na Slovensku, je zadávateľom výskumu AIMmonitor.
SITA