|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Štvrtok 21.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Elvíra
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
25. septembra 2024
V Programe Slovensko sú vyhlásené výzvy v hodnote viac 6,5 miliardy. Rašiho ministerstvo spúšťa mediálnu kampaň
Tagy: Eurofondy Hegerova vláda Matovičova vláda (OĽaNO-Sme rodina-SaS-Za ľudí) mediálna kampaň Minister investícií regionálneho rozvoja a informatizácie SR Operačný program Slovensko Program Slovensko Úradnícka vláda
Necelý rok po nástupe Richarda Rašiho na post ministra investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie sú v novom operačnom Programe Slovensko ...
Zdieľať
25.9.2024 (SITA.sk) - Necelý rok po nástupe Richarda Rašiho na post ministra investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie sú v novom operačnom Programe Slovensko (PSK) vyhlásené výzvy v hodnote 6,5 miliardy eur, čo je viac ako polovica alokácie.
„Keď sme koncom októbra prišli na ministerstvo, vyhlásených bolo len 27 výziev a zazmluvnených bolo len päť projektov. Dnes je vyhlásených 180 výziev a zazmluvnených projektov je 720,“ informoval minister Richard Raši.
Dodal, že vlády Matoviča, Hegera a Ódora trestuhodne premrhali takmer polovicu programového obdobia, čo súčasné vedenie ministerstva musí teraz dobiehať.
Keďže MIRRI vo vyhlásených výzvach prekročilo 50 % vyčlenených prostriedkov pre Slovensko, spúšťa informačnú mediálnu kampaň v rámci povinnej publicity, ktorá má za cieľ prezentovať dôležitosť podpory z eurofondov poskytovaných v rámci Programu Slovensko.
Tento program, ktorý spravuje takmer 13 miliárd eur, je kľúčovým nástrojom na zlepšenie kvality života v slovenských regiónoch. Cieľom mediálnej kampane, ktorá pobeží vo verejnoprávnych aj súkromných médiách, je oboznámiť verejnosť s Programom Slovensko a zvyšovať tak povedomie o pozitívnom prínose a spravodlivom investovaní eurofondov poskytovaných Európskou úniou.
MIRRI SR ako riadiaci orgán Programu Slovensko má povinnosť plniť tento cieľ a zohľadňovať informačné a komunikačné úlohy v súlade s politikou Európskej únie, čo vyplýva nielen z požiadaviek EK, ale aj z Komunikačnej stratégie na obdobie 2021 – 2027.
Pri komunikácii eurofondov bude ministerstvo využívať komunikačné kanály s najväčším zásahom, dosahom a dostupnosťou pre širokú verejnosť bez ohľadu na vek, vzdelanie alebo región. Hlavným posolstvom mediálnej kampane je prezentovať Dobre využité eurofondy pre zveľadenie a obnovu Slovenska. Kampaň štartuje v stredu a pobeží 12 týždňov.
Zdroj: SITA.sk - V Programe Slovensko sú vyhlásené výzvy v hodnote viac 6,5 miliardy. Rašiho ministerstvo spúšťa mediálnu kampaň © SITA Všetky práva vyhradené.
„Keď sme koncom októbra prišli na ministerstvo, vyhlásených bolo len 27 výziev a zazmluvnených bolo len päť projektov. Dnes je vyhlásených 180 výziev a zazmluvnených projektov je 720,“ informoval minister Richard Raši.
Dodal, že vlády Matoviča, Hegera a Ódora trestuhodne premrhali takmer polovicu programového obdobia, čo súčasné vedenie ministerstva musí teraz dobiehať.
Zlepšenie kvality života
Keďže MIRRI vo vyhlásených výzvach prekročilo 50 % vyčlenených prostriedkov pre Slovensko, spúšťa informačnú mediálnu kampaň v rámci povinnej publicity, ktorá má za cieľ prezentovať dôležitosť podpory z eurofondov poskytovaných v rámci Programu Slovensko.
Tento program, ktorý spravuje takmer 13 miliárd eur, je kľúčovým nástrojom na zlepšenie kvality života v slovenských regiónoch. Cieľom mediálnej kampane, ktorá pobeží vo verejnoprávnych aj súkromných médiách, je oboznámiť verejnosť s Programom Slovensko a zvyšovať tak povedomie o pozitívnom prínose a spravodlivom investovaní eurofondov poskytovaných Európskou úniou.
Posolstvo mediálnej kampane
MIRRI SR ako riadiaci orgán Programu Slovensko má povinnosť plniť tento cieľ a zohľadňovať informačné a komunikačné úlohy v súlade s politikou Európskej únie, čo vyplýva nielen z požiadaviek EK, ale aj z Komunikačnej stratégie na obdobie 2021 – 2027.
Pri komunikácii eurofondov bude ministerstvo využívať komunikačné kanály s najväčším zásahom, dosahom a dostupnosťou pre širokú verejnosť bez ohľadu na vek, vzdelanie alebo región. Hlavným posolstvom mediálnej kampane je prezentovať Dobre využité eurofondy pre zveľadenie a obnovu Slovenska. Kampaň štartuje v stredu a pobeží 12 týždňov.
Zdroj: SITA.sk - V Programe Slovensko sú vyhlásené výzvy v hodnote viac 6,5 miliardy. Rašiho ministerstvo spúšťa mediálnu kampaň © SITA Všetky práva vyhradené.
Tagy: Eurofondy Hegerova vláda Matovičova vláda (OĽaNO-Sme rodina-SaS-Za ľudí) mediálna kampaň Minister investícií regionálneho rozvoja a informatizácie SR Operačný program Slovensko Program Slovensko Úradnícka vláda
nasledujúci článok >>
Huliak nazval Plavákovú „sukou“. Poslanec Dubéci vyzýva najvyšších predstaviteľov, aby zasiahli a zastavili chaos a rozpad koalície (video)
Huliak nazval Plavákovú „sukou“. Poslanec Dubéci vyzýva najvyšších predstaviteľov, aby zasiahli a zastavili chaos a rozpad koalície (video)
<< predchádzajúci článok
Gröhling: Slovensko zažíva v priamom prenose rozpad vládnej koalície (video)
Gröhling: Slovensko zažíva v priamom prenose rozpad vládnej koalície (video)