![]() |
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
![]() |
||||||
Štvrtok 19.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
![]() |
||||||
Meniny má Judita
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|

Denník - Správy |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |

Prílohy |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |

Pridajte sa |
![]() |
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
![]() |
|
![]() |
ESTA USA |
28. decembra 2009
V prieskume objektívnosti vyhrala Markíza
Televízia Markíza má najobjektívnejšie spravodajstvo - vyplýva to z prieskumu agentúry Median SK. Reprezentatívny prieskum sa konal od 16. marca do 24. mája a od 12. októbra do 6. decembra tohto roka. ...
Zdieľať

Názory žien a mužov na najobjektívnejšie spravodajstvo sa od seba veľmi nelíšia. Zo spomínaných televízií uviedlo TV Markíza 25,3 % mužov a 27,4 % žien, STV 20,1 % mužov a 19,4 % žien. Spravodajská TA3 si získala 17,4 % mužov a 15,6 % žien. TV JOJ uviedlo 13,6 % mužov a 16,2 % žien. Pre inú stanicu sa rozhodlo 1,8 % mužov a 2,3 % žien. Na otázku nevedelo odpovedať 21,8 % mužov a 19,2 % žien.
V jarnej časti prieskumu považovalo 36,3 % respondentov za najobjektívnejšiu televíziu TV Markíza. STV uprednostnilo 21,5 % opýtaných, 20,6 % dalo hlas TV JOJ a 13,6 % TA3. Inú televíziu uviedlo 1,1 % respondentov. Respondenti mohli vyberať len jednu z uvedených televízií, pričom 6,9 % respondentov sa k otázke v jarnej časti prieskumu agentúry Median SK nevedelo vyjadriť.
Agentúru SITA o prieskume informovala Linda Kleinertová z Median SK.
SITA