|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Sobota 16.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Agnesa
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
28. decembra 2009
V prieskume objektívnosti vyhrala Markíza
Televízia Markíza má najobjektívnejšie spravodajstvo - vyplýva to z prieskumu agentúry Median SK. Reprezentatívny prieskum sa konal od 16. marca do 24. mája a od 12. októbra do 6. decembra tohto roka. ...
Zdieľať
BRATISLAVA 28. decembra (WEBNOVINY) - Televízia Markíza má najobjektívnejšie spravodajstvo - vyplýva to z prieskumu agentúry Median SK. Reprezentatívny prieskum sa konal od 16. marca do 24. mája a od 12. októbra do 6. decembra tohto roka. Na jar sa ho zúčastnilo 1 784 respondentov a na jeseň 1 512 respondentov vo veku 14 až 79 rokov. Na otázku prieskumu verejnej mienky o spravodajstve v slovenských televíziách - „Ktorá televízia má podľa Vás najobjektívnejšie spravodajstvo?“ - uviedlo v jesennej časti prieskumu 26,4 % respondentov Markízu, ako najobjektívnejšiu televíziu 19,7 % opýtaných verejnoprávnu Slovenskú televíziu. Spolu 16,5 percenta respondentov sa priklonilo k TA3 a TV JOJ spomenulo 14,9 %. Inú televíziu uviedlo 2,1 % respondentov a ostatní - až 20,4 % - na otázku nevedeli odpovedať.
Názory žien a mužov na najobjektívnejšie spravodajstvo sa od seba veľmi nelíšia. Zo spomínaných televízií uviedlo TV Markíza 25,3 % mužov a 27,4 % žien, STV 20,1 % mužov a 19,4 % žien. Spravodajská TA3 si získala 17,4 % mužov a 15,6 % žien. TV JOJ uviedlo 13,6 % mužov a 16,2 % žien. Pre inú stanicu sa rozhodlo 1,8 % mužov a 2,3 % žien. Na otázku nevedelo odpovedať 21,8 % mužov a 19,2 % žien.
V jarnej časti prieskumu považovalo 36,3 % respondentov za najobjektívnejšiu televíziu TV Markíza. STV uprednostnilo 21,5 % opýtaných, 20,6 % dalo hlas TV JOJ a 13,6 % TA3. Inú televíziu uviedlo 1,1 % respondentov. Respondenti mohli vyberať len jednu z uvedených televízií, pričom 6,9 % respondentov sa k otázke v jarnej časti prieskumu agentúry Median SK nevedelo vyjadriť.
Agentúru SITA o prieskume informovala Linda Kleinertová z Median SK.
SITA
Názory žien a mužov na najobjektívnejšie spravodajstvo sa od seba veľmi nelíšia. Zo spomínaných televízií uviedlo TV Markíza 25,3 % mužov a 27,4 % žien, STV 20,1 % mužov a 19,4 % žien. Spravodajská TA3 si získala 17,4 % mužov a 15,6 % žien. TV JOJ uviedlo 13,6 % mužov a 16,2 % žien. Pre inú stanicu sa rozhodlo 1,8 % mužov a 2,3 % žien. Na otázku nevedelo odpovedať 21,8 % mužov a 19,2 % žien.
V jarnej časti prieskumu považovalo 36,3 % respondentov za najobjektívnejšiu televíziu TV Markíza. STV uprednostnilo 21,5 % opýtaných, 20,6 % dalo hlas TV JOJ a 13,6 % TA3. Inú televíziu uviedlo 1,1 % respondentov. Respondenti mohli vyberať len jednu z uvedených televízií, pričom 6,9 % respondentov sa k otázke v jarnej časti prieskumu agentúry Median SK nevedelo vyjadriť.
Agentúru SITA o prieskume informovala Linda Kleinertová z Median SK.
SITA