|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Utorok 5.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Imrich
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
07. októbra 2013
V Poľsku a Británii sa bude spot o Slovensku vysielať aj na YouTube
Reklamný spot propagujúci Slovensko sa bude mesiac vysielať aj na videoportáli YouTube vo Veľkej Británii a v Poľsku.
Zdieľať
Bratislava 7. októbra (TASR) - Reklamný spot propagujúci Slovensko sa bude mesiac vysielať aj na videoportáli YouTube vo Veľkej Británii a v Poľsku.
Kampaň odštartovala Slovenská agentúra pre cestovný ruch (SACR) a má sa ňou podporiť televízny spot s názvom "Slovakia. Best friends forever", ktorý sa v súčasnosti vysiela na stanici Eurosport.
Spoty o Slovensku sa podľa hovorcu SACR Martina Šebestu vysielajú pred videami, ktoré si ľudia pozerajú cez službu YouTube. "Kampaň je zacielená špecificky a priamo na ľudí, ktorí sa prostredníctvom vyhľadávača Google sústreďujú na témy týkajúce sa dovolenky, cestovateľských bedekerov, lyžiarskych dovoleniek alebo poznávania kultúrnych pamiatok," opísal Šebesta.
Zameranie na dve krajiny, Poľsko a Veľkú Britániu, má podľa SACR maximalizovať efekt kampane a získať relevantné informácie, ktoré chce agentúra využiť aj v budúcnosti. "Pre Poľsko sme sa rozhodli najmä preto, že podľa štatistických údajov patria poľskí turisti dlhodobo medzi najčastejších návštevníkov Slovenska a zároveň nemajú problém porozumieť anglickému komentáru v spote," odôvodnila generálna riaditeľka SACR Marta Kučerová.
V prípade Veľkej Británie zohral dôležitú úlohu pri výbere 12-% nárast návštevnosti zo strany Britov na Slovensku v prvom polroku 2013. "Reklamnou kampaňou chceme tento trend podporiť a pritiahnuť na Slovensko viac britských návštevníkov," dodala Kučerová.
SACR odhaduje, že v Poľsku si spot pozrie za mesiac približne 13 miliónov užívateľov, čo predstavuje 70 % on-line populácie. Vo Veľkej Británii by to malo byť za rovnaké obdobie približne 2,3 milióna užívateľov. Cieľom kampane je predstaviť Slovensko ako celoročnú destináciu s rôznorodou ponukou možností na prežívanie voľného času.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR
Foto: youtube
Kampaň odštartovala Slovenská agentúra pre cestovný ruch (SACR) a má sa ňou podporiť televízny spot s názvom "Slovakia. Best friends forever", ktorý sa v súčasnosti vysiela na stanici Eurosport.
Spoty o Slovensku sa podľa hovorcu SACR Martina Šebestu vysielajú pred videami, ktoré si ľudia pozerajú cez službu YouTube. "Kampaň je zacielená špecificky a priamo na ľudí, ktorí sa prostredníctvom vyhľadávača Google sústreďujú na témy týkajúce sa dovolenky, cestovateľských bedekerov, lyžiarskych dovoleniek alebo poznávania kultúrnych pamiatok," opísal Šebesta.
Zameranie na dve krajiny, Poľsko a Veľkú Britániu, má podľa SACR maximalizovať efekt kampane a získať relevantné informácie, ktoré chce agentúra využiť aj v budúcnosti. "Pre Poľsko sme sa rozhodli najmä preto, že podľa štatistických údajov patria poľskí turisti dlhodobo medzi najčastejších návštevníkov Slovenska a zároveň nemajú problém porozumieť anglickému komentáru v spote," odôvodnila generálna riaditeľka SACR Marta Kučerová.
V prípade Veľkej Británie zohral dôležitú úlohu pri výbere 12-% nárast návštevnosti zo strany Britov na Slovensku v prvom polroku 2013. "Reklamnou kampaňou chceme tento trend podporiť a pritiahnuť na Slovensko viac britských návštevníkov," dodala Kučerová.
SACR odhaduje, že v Poľsku si spot pozrie za mesiac približne 13 miliónov užívateľov, čo predstavuje 70 % on-line populácie. Vo Veľkej Británii by to malo byť za rovnaké obdobie približne 2,3 milióna užívateľov. Cieľom kampane je predstaviť Slovensko ako celoročnú destináciu s rôznorodou ponukou možností na prežívanie voľného času.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR