|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Utorok 5.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Imrich
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
03. septembra 2010
V Paríži sa ukáže aj vynovený Citroën C4 Picasso
V rámci faceliftu došlo k zmenám v prednej časti. Obidve verzie, päťmiestny C4 Picasso aj sedemmiestny Grand C4 Picasso, dostali LED diódy na denné svietenie. Tie si našli svoje ...
Zdieľať
Foto: Citroën
BRATISLAVA 2. septembra - V rámci faceliftu došlo k zmenám v prednej časti. Obidve verzie, päťmiestny C4 Picasso aj sedemmiestny Grand C4 Picasso, dostali LED diódy na denné svietenie. Tie si našli svoje miesto v rohoch nárazníkov. Oranžové smerovky v hlavných svetlometoch nahradili biele. Zadné svetlá päťmiestneho Citroënu C4 Picasso dostanú čierne lemovanie. V ponuke bude aj čierna strecha označovaná ako "Black Top".
K menším inováciám došlo aj pod kaptou. K dispozícii je už aj úsporná verzia morora 1.6 HDi s výkonom 80 kW (110 k), ktorá je označovaná ako e-HDi. Výkon agregátu sa nezmenil, no je vybavený systémom start/stop a systémom rekuperácie energie pri brzdení. Pod kapotou menšieho Citroënu C4 Picasso si v kombinovanom cykle vystačí iba so 4,8 litra nafty na 100 km. Väčšia verzia Grand ich spotrebuje rovných päť. Motor je kombinovaný so šesťstupňovou robotizovanou manuálnou prevodovkou.
Samozrejmosťou je aj nejaké to nové čalúnenie interiéru. Nechýbajú ani nové logá automobilky. Ceny zatiaľ nepoznáme. Predaj sa ale začnu už koncom tohto roka. Detailnejšie informácie budú k dispozícii po parížskom autosalóne.
K menším inováciám došlo aj pod kaptou. K dispozícii je už aj úsporná verzia morora 1.6 HDi s výkonom 80 kW (110 k), ktorá je označovaná ako e-HDi. Výkon agregátu sa nezmenil, no je vybavený systémom start/stop a systémom rekuperácie energie pri brzdení. Pod kapotou menšieho Citroënu C4 Picasso si v kombinovanom cykle vystačí iba so 4,8 litra nafty na 100 km. Väčšia verzia Grand ich spotrebuje rovných päť. Motor je kombinovaný so šesťstupňovou robotizovanou manuálnou prevodovkou.
Samozrejmosťou je aj nejaké to nové čalúnenie interiéru. Nechýbajú ani nové logá automobilky. Ceny zatiaľ nepoznáme. Predaj sa ale začnu už koncom tohto roka. Detailnejšie informácie budú k dispozícii po parížskom autosalóne.
Súvisiace články:
Toyota predstaví v Paríži novinku Verso-S (2. 9. 2010)
Alfa Romeo GT sa lúči limitovanou edíciou (1. 9. 2010)
Mazda predstavila svoj nový dizajnový smer (31. 8. 2010)
Volvo predstavilo nové benzínové motory GTDi (27. 8. 2010)
Mazda vylepšila svoju šestku (26. 8. 2010)
Honda predstavila hybridný Jazz (26. 8. 2010)
Chevrolet predstaví nové MPV s názvom Orlando (25. 8. 2010)
Ford Focus ST je ďalšou obeťou normy Euro 5 (25. 8. 2010)
Renault predstavil nový model Grand Modus GEO (24. 8. 2010)
Modernizovaná Mazda 2 sa predstaví v Paríži (23. 8. 2010)