![]() |
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
![]() |
||||||
Štvrtok 6.3.2025
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
![]() |
||||||
Meniny má Radoslav, Radoslava
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
02. decembra 2014
V novembri podľa zive.sk prekvapil agentúrny web Teraz.sk a televíziie
November priniesol výrazný rast návštevnosti internetových stránok dvoch najsilnejších slovenských komerčných televízií. Polepšili si aj spravodajské weby, prekvapením je ...
Zdieľať

Čelné pozície ostávajú podľa portálu zachované. Azet.sk na prvom mieste s návštevnosťou 2,57 milióna reálnych používateľov si pohoršil o 2,76 percenta. "Zoznam.sk evidoval takmer totožné čísla ako v októbri. Výraznejšie sa darilo portálu Sme.sk na tretej priečke, ktorý si polepšil o necelé 4,5 percenta. O takmer päť percent stúpla iPravda.sk a s 1,38 milióna unikátnych užívateľov (RU) obsadila deviate miesto," uvádza zive.sk.
„Prekvapením je nárast stránky Teraz.sk o necelých 134.000 čitateľov, respektíve takmer 47 percent. Webnoviny.sk (portál agentúry SITA, poz. TASR) pritom ostali na úrovni z predchádzajúceho mesiaca. Spomedzi bulvárne ladených webov rástli najrýchlejšie Topky.sk (6,72 percenta). Čas.sk na piatom stupienku narástol o 3,62 percenta a desiata Pluska.sk o 2,74 percenta,“
konštatuje portál.Najväčšie zmeny podľa zive.sk nastali pri webových projektoch spadajúcich pod Markízu a Joj. Zatiaľ čo TVnoviny.sk patriace prvej uvedenej televízii získali podľa portálu k dobru zhruba 168.000 návštevníkov (cez 32 percent), konkurenčné Noviny.sk stúpli o 159.000 RU (takmer 24 percent).
"Na domovskú adresu Joj zavítalo o 145.000 používateľov viac ako v októbri. Napriek tomu sa stránka neprebojovala do top 15, keď skončila o pozíciu nižšie. V prípade Markízy na 20. priečke evidujeme nárast návštevnosti o 72.500 RU," uvádza portál.
Zaujímavý skok vpred si podľa neho po krátkom čase opäť pripísalo Funrádio.sk. "Tentoraz posilnilo o vyše 17 percent. Návštevnosť tým prekročila hranicu 750.000 a stránka sa vrátila medzi najsilnejších 15 slovenských stránok," uvádza portál.
Príchod Vianoc sa podľa zive.sk prejavil na vyššom záujme o porovnávače cien. Heuréka.sk zaznamenala rast počtu unikátnych návštev o 93.000. V relatívnom vyjadrení išlo o 7,21 percenta. Približne rovnakým tempom stúpla aj Pricemania.sk (38. miesto).
"Najväčšie prepady nastali pri serveroch Autobazár.eu a Zdravie.sk, a to cez 12 percent. Pracovný portál Profesia.sk klesol o 7,64 percenta a Bazár.sk o 6,52 percenta," uvádza zive.sk.
Medzi prevádzkovateľmi podľa portálu najviac získali Markíza – Slovakia a Mac TV, prevádzkovatelia Markízy a Joj. Obaja stúpli o viac než 175.000 reálnych používateľov. Fun media, ktorý stojí za webmi Funrádio.sk a Európa.sk, si polepšil zhruba o 90.000 návštevníkov.
"Najhoršie dopadol Modrý koník s prepadom vyše 106.000 RU, čo je po prepočte 15 percent. Dôvodom je vypustenie stránok Modrástrecha.sk a Mojasvadba.sk zo štatistiky. Profesia klesla o necelých desať percent," uzatvára zive.sk.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR